نسل جدید ایرپاد های اپل مجهز به قابلیت Spatial Audio خواهند بود - تکفارس 
نسل جدید ایرپاد های اپل مجهز به قابلیت Spatial Audio خواهند بود - تکفارس 

نسل جدید ایرپاد های اپل مجهز به قابلیت Spatial Audio خواهند بود

محمدحسین فرقانی
۵ اسفند ۱۳۹۹ - 16:15
ایرپاد اپل

گفته می‌شود نسل سوم ایرپادهای شرکت اپل به لطف طراحی‌های درونی‌اش که برای گوش کاربران تعبیه شده، شباهت زیادی به ایرپاد پرو خواهد داشت؛ در واقع می‌توان از آن به‌عنوان پلی میان نسل دوم ایرپادهای اپل و ایرپاد پرو نام برد.

با این حال معلوم نیست آیندهٔ پرفروش‌ترین ایرباد جهان به چه صورت رقم خواهد خورد. برخی گزارشات حاکی از این هستند که نسل سوم ایرپادها مجهز به لبه‌های سیلیکونی قابل تعویض خواهند بود. علاوه بر این، گفته می‌شود پایه‌های آن‌ها در مقایسه با پایه‌های ایرپاد پرو، از اندازهٔ بزرگ‌تری بهره‌مند و نیز مجهز به حسگرهای حساس به فشار خواهند بود.

ایرپاد پرو

همان‌طور که پیش از این نیز گفته شده بود، ایرپاد ۳ شباهت زیادی به سری ایرپاد پرو خواهد داشت ولی با این تفاوت که در آن شاهد نویزگیر فعال نیستیم. با این حال، اپل تصمیم گرفته برای نسل بعدی ایرپادهای خود از قابلیت Spatial Audio که در ایرپاد پرو و مکس شاهدش بودیم، استفاده کند.

گزارش‌هایی از چین حاکی از این هستند که قیمت ایرپادز ۳ هنگام انتشار احتمالی آن در ماه مارس امسال، چیزی حدود ۱۵۰ دلار خواهد بود.

بدیهی است که اپل برای حفظ جایگاه خود به‌عنوان بهترین فروشندهٔ محصولات در این عرصه، حساسیت زیادی در طراحی نسل بعدی ایرپادها خرج نموده. باید منتظر بود و دید در هفته‌های آینده، این شرکت چه تاریخ دقیقی را برای عرضهٔ ایرپادهای جدید خود مشخص می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.