روگ فون ۵ به رتبه اول جدول صدا در وبسایت DxOMark دست یافت - تکفارس 
روگ فون ۵ به رتبه اول جدول صدا در وبسایت DxOMark دست یافت - تکفارس 

روگ فون ۵ به رتبه اول جدول صدا در وبسایت DxOMark دست یافت

خشایار جهانی
۵ اسفند ۱۳۹۹ - 09:59
Rog Phone

چند روز پیش تایید شد که شرکت ایسوس در تاریخ ۲۰ اسفند از گوشی جدید روگ فون ۵ رونمایی می‌کند. در همین راستا، قبل از معرفی رسمی، وبسایت DxOMark گزارش بررسی کیفیت صدای این گوشی را منتشر کرد و بالاترین امتیاز را به این گوشی  داد.

در این بررسی، گوشی روگ فون ۵ توانست امتیاز فوق‌العاده ۷۹ را کسب کند و در رتبه اول جدول کیفیت صدا قرار گیرد و شیائومی می ۱۰ پرو را پشت سر بگذارد که امتیاز ۷۶ را کسب کرده بود. در رتبه سوم، روگ فون ۳ به همراه هواوی میت ۲۰X به‌طور مشترک با امتیاز ۷۵ قرار دارند.

طبق تصاویر و گزارشات گذشته، این گوشی دارای کد I005DA بود که در TENNA دیده بودیم، البته نسخه دیگری هم با کد I005DB رویت شد و تفاوت این دو در این است که نسخه A لوگوی تنسنت را در پنل پشتی دارد، اما نسخه B در پنل پشتی دارای نمایشگر است. تلفن همراهی که در این وبسایت بررسی شد هیچ‌کدام از مدل‌های مذکور نبود.

Rog Phone

این گوشی دارای دو اسپیکر استریو در پنل جلویی، فناوری تنظیم دیراک، درگاه هدفون با قابلیت ESS DAC و البته پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ است.

از لحاظ عملکرد، روگ فون ۵ در بخش‌های پویایی، آزمایشات فضایی و مصنوعی رتبه اول را کسب کرد. البته d; نکته منفی نیز وجود دارد که آن، بیس ضعیف در صدای بالا است. در مجموع کیفیت صدای این گوشی فوق‌العاده بوده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید