پیش نمایش اندروید ۱۲ به عرضه پیکسل ۶ XL اشاره می‌کند - تکفارس 
پیش نمایش اندروید ۱۲ به عرضه پیکسل ۶ XL اشاره می‌کند - تکفارس 

پیش نمایش اندروید ۱۲ به عرضه پیکسل ۶ XL اشاره می‌کند

مهدی حلوائی
۴ اسفند ۱۳۹۹ - 16:30
اندروید گوگل

پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۲ هفته‌ی گذشته منتشر شد و به گفته‌ی میشال رامان، سردبیر XDA، رابط کاربری این سیستم‌عامل به رابط کاربری OneUI سامسونگ شباهت دارد. رابط کاربری OneUI تمام آیکون‌ها و گزینه‌ها را به قسمت پایینی صفحه نمایش می‌آورد. به کمک این رابط، کاربران برای پیداکردن آیکون مورد نظر نیازی به جستجوی قسمت بالایی نمایشگر نخواهند داشت.

ویژگی‌های جدیدی اندروید ۱۲

اخیراً شخصی در توییتر اعلام کرده است که با فعال‌کردن گزینه‌ی مخفی “Silky Home”، تنظیمات جدیدی در گوشی فعال می‌شود که آیکون‌ها را در قسمت پایینی صفحه نمایش قرار می‌دهد. این ویژگی امکان استفاده از گوشی به‌صورت یک‌دستی (one-handed) را فراهم می‌سازد.

هنوز مشخص نیست که این قابلیت بر روی نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۲ وجود داشته باشد. با این حال، چنین قابلیتی به یک صفحه نمایش بزرگ نیاز دارد و به همین دلیل، احتمال معرفی گوشی پیکسل ۶ XL در سال جاری وجود دارد. هنوز این احتمال از سوی شرکت گوگل تایید نشده است اما اگر گوشی‌های اندرویدی که به صفحه نمایش بزرگ مجهز هستند را در نظر بگیریم، متوجه خواهیم شد که اکثر آن‌ها گوشی‌های شرکت سامسونگ هستند که از رابط کاربری OneUI استفاده می‌کنند و به همین دلیل، شانس عرضه‌ی گوشی پیکسل ۶ XL بسیار بالاست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید