مشخصات و عکس های گوشی iQOO Neo5 ویوو فاش شد - تکفارس 
مشخصات و عکس های گوشی iQOO Neo5 ویوو فاش شد - تکفارس 

مشخصات و عکس های گوشی iQOO Neo5 ویوو فاش شد

مهدی حلوائی
۳ اسفند ۱۳۹۹ - 21:00
iQOO Neo5 ویوو

اگر شایعات منتشر شده در مورد گوشی iQOO Neo5 ویوو را باور کنیم، یکی از نکات هیجان‌انگیز این گوشی قابلیت شارژ ۸۸ وات با استفاده از کابل شارژ و ۶۶ وات به‌صورت بی‌سیم بود. همچنین تصور می‌شد که قیمت این گوشی مقرون‌به‌صرفه چیزی بین ۲٫۹۹۸ یوان (۴۶۴ دلار) و ۳٫۵۹۸ یوان (۵۷۲ دلار) خواهد بود. اما بر اساس لیست منتشرشده و عکس‌های لو رفته، برخی از این موارد حقیقت نداشتند.

به نظر می‌رسد اطلاعاتی که از طرف ۳C در مورد گوشی iQOO Neo5 (این گوشی را با شماره سریال V2055A نیز می‌شناسند) ارائه شده بودند، صددرصد درست نبوده چرا که بر اساس اطلاعات جدید منتشرشده این گوشی توانایی شارژ ۶۶ وات به‌طور بی‌سیم و با استفاده از شارژر V6650L0A0-CN را ندارد. با این حال ممکن است که این گوشی از چنین قابلیتی بهره ببرد.

به لطف Digital Chat Station، تصاویری از جعبه‌ی این گوشی منتشر شده است که شارژر فلش‌شارژ ۶۶ وات آن را نشان می‌دهد. این افشاکننده اعلام کرده است که این شارژر تنها در ۳۰ دقیقه گوشی iQOO Neo5 را شارژ می‌کند. با توجه به اطلاعاتی که در گذشته منتشر شده بود، این گوشی از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی استفاده خواهد کرد.

شارژر iQOO Neo5 ویوو

انتظار می‌رود که گوشی iQOO Neo5 در کنار ۸ گیگابایت رم  و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ نیز استفاده کند. احتمال عرضه‌ی مدل مجهز به ۱۲  گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز وجود دارد. با توجه به عکس‌های منتشرشده، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی قرار دارد. همچنان iQOO Neo5 مجهز به پنل AMOLED با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل  و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز می‌باشد.

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی IMX598 سونی در کنار یک دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی، در پشت این گوشی قرار دارد. iQOO Neo5 از سیستم عامل اختصاصی OriginOS که بر اساس اندروید ۱۱ نوشته شده است، استفاده خواهد کرد.

انتظار می‌رود که مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی ۲٫۹۹۸ یوان (۴۶۰ دلار) و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن ۳٫۵۹۸ یوان (۵۵۰ دلار) قیمت داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید