گوگل هزینه سرویس وی پی ان فای را به طور موقت کاهش می دهد - تکفارس 
گوگل هزینه سرویس وی پی ان فای را به طور موقت کاهش می دهد - تکفارس 

گوگل هزینه سرویس وی پی ان فای را به طور موقت کاهش می دهد

محمدحسین فرقانی
۳ اسفند ۱۳۹۹ - 13:00
گوگل فای Google Fi

ارائهٔ پروموشن‌ها و ترویج تبلیغاتی برای مشتریان یکی از عناصر مقدماتی شرکت‌هایی است که برای مشترکین خود سرویس خاصی را ارائه می‌دهند. MVNO (اپراتور مجازی شبکه سیار) گوگل نیز با پیروی از این قاعده، تصمیم گرفته تا با افزایش بانک اطلاعاتی کاربران خود، هزینهٔ سرویس‌های گوگل فای (Google Fi) را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

اوایل امسال بود که گوگل خبر گسترش فعالیت‌های سرویس فای خود را برای سه تا از گوشی‌های جدید و میان‌ردهٔ موتورولا اعلام کرد. سرویس وی‌پی‌ان گوگل (پروژهٔ فای) در پی اعلام این خبر، برای کاربران آن روی سیستم‌عامل اندروید فعال گردید.

حال برای مدتی محدود، مشترکین جدیدی که در سرویس فای ثبت‌نام کنند، از تخفیفی ۵۰ درصدی برای سه ماه اشتراک بهره‌مند خواهند شد. تمام پلن‌هایی که اپراتور مجازی شبکه سیار گوگل برای مشتریان خود در نظر گرفته عبارت‌اند از:

  • ۳۵ دلار برای ۱ خط تلفن همراه (قیمت اصلی: ۷۰ دلار)
  • ۳۰ دلار به ازای هر خط برای ۲ شماره تلفن همراه (قیمت اصلی: ۶۰ دلار)
  • ۲۵ دلار به ازای هر خط برای ۳ شماره تلفن همراه (قیمت اصلی: ۵۰ دلار)
  • ۲۳ دلار به ازای هر خط برای ۴ شماره تلفن همراه (قیمت اصلی: ۴۵ دلار)

گوگل فای Google Fi

لازم است ذکر شود هزینه‌های بالا برای طرح‌های نامحدود سرویس وی‌پی‌ان گوگل است که بسته‌های نامحدود اینترنتی منصفانه در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهند. با این حال، پس از مصرف ۲۲ گیگ به ازای هر نفر در پلن‌های بالا، سرویس گوگل فای به سقف ظرفیت خود رسیده و دسترسی کاربر به آن متوقف خواهد شد. این بدین معنی است که ممکن است کاربر مجبور شود ویدیوهای آنلاین را با کیفیت ۴۸۰p تماشا کند.

باقی مزایای پلن‌هایی که گوگل از طریق سرویس فای در اختیار مشترکین خود قرار داده، شامل اعتبار تماس و پیامک در خارج از کشور، تماس رایگان با بیش از ۵۰ کشور و منطقه، قابلیت‌ها و مزایای خانوادگی و نیز عضویت سرویس گوگل وان (Google One) می‌شود.

از طرفی خوب است اشاره شود در صورتی که قصد خرید یک گوشی پرچم‌دار را دارید، می‌توانید به جای خرید دستگاه خودتان + سرویس گوگل فای، سری به مدل‌های گلکسی اس۲۱ سامسونگ بزنید که از لحاظ قیمت در خارج از کشور، حدود ۳۰۰ دلار برتری قیمت دارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید