ردمی K40 دارای ۳ دوربین خواهد بود - تکفارس 
ردمی K40 دارای ۳ دوربین خواهد بود - تکفارس 

ردمی K40 دارای ۳ دوربین خواهد بود

امیر مهر علیزاده
۲ اسفند ۱۳۹۹ - 11:30
Redmi K40

سری گوشی‌های شیائومی ردمی K40 برای عرضه در تاریخ ۲۵ فوریه زمان‌بندی شده‌اند و امروز با انتشار عکسی از آن ترتیب دوربین‌های این گوشی مشخص شد. با توجه به عکس شاهد ماژول دوربین سه‌گانه هوشمند خواهیم بود که دو دوربین بزرگ که به حالت عمودی قرار گرفته‌اند و دو حفره کوچک در میان آن‌ها وجود دارد که یکی از آن‌ها دوربین و دیگری نامعلوم ( احتمالا میکروفون) است.

گوشی‌های ردمی K40 از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهند کرد ولی شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی K40 پرو به عنوان پرچمدار سری منشتر شده است که این تراشه را خواهد داشت و طبق آن گوشی پایه K40 از اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده می‌کند. طبق تایید وبسایت تینا (TENAA)، دیگر مشخصات این گوشی شامل باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ توسط این گوشی است.

Redmi K40

وبسایت تینا همچنین مشخص کرد که سری گوشی‌های K40 از صفحه‌نمایش تخت از نوع امولد دارای حسگر اثر انگشت در زیر آن و یک حفره در وسط آن که برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است بهره می‌برند. نسخه سومی از این سری با نام K40S نیز پیش‌بینی شده است ولی به غیر از نام شایعه شده، اطلاعات دیگری مربوط به این گوشی در دسترس نداریم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید