کلاب هاوس محبوبیت زیادی روی اپ استور کسب کرده است - تکفارس 
کلاب هاوس محبوبیت زیادی روی اپ استور کسب کرده است - تکفارس 

کلاب هاوس محبوبیت زیادی روی اپ استور کسب کرده است

مهدی ملکی
۱ اسفند ۱۳۹۹ - 21:00
کلاب هاوس

بعید است که تاکنون نام کلاب هاوس (Clubhouse) را نشنیده باشید. این اپلیکیشن چت، پادکست و کنفرانس در چند هفته گذشته سر و صدای زیادی به پا کرده است. اگر شما هنوز هم از محبوبیت آن متعجب هستید و نمی‌دانید که چطور باید واردش شوید، می‌توانید منتظر اخبار آینده‌ای بمانید که شما را مجبور به تجدید نظر خواهند کرد! با این حال این موضوع احتمالاً چندان طولی نکشد زیرا محبوبیت این اپلیکیشن تازه‌نفس فراتر از انتظار است.

ظاهراً تعداد کاربران کلاب هاوس نسبت به ماه دسامبر گذشته حدود ۴ برابر رشد داشته است. این اپلیکیشن در ماه آوریل گذشته شروع به کار کرد و تا ماه می تنها حدود ۱۵۰۰ کاربر داشت. در واقع زمانی محبوبیت این اپلیکیشن شروع به افزایش کرد که ایلان ماسک، مدیر عامل اسپیس X و تسلا با اشاره و محلق شدن به آن، تعداد کاربرانش را تا حدود ۱ میلیون نفر افزایش داد.

داده‌های موسسه App Annie نشان می‌دهد که کلاب هاوس تاکنون حدود بیش از ۸ میلیون بار در اپ استور اپل دانلود شده است و این روند هیچ افتی ندارد. با مشاهده نمودار پایین، به خوبی می‌توان محبوبیت رو به افزایش این اپلیکیشن را در میانه ماه ژانویه ۲۰۲۱ مشاهده کرد. افزون بر ایلان ماسک، مارک زاکربرگ هم مدتی پیش به این اپلیکیشن محلق شد و جدای از آن دستور داد که ساخت چنین چیزی زیر سیطره فیسبوک آغاز شود.

با این حال کلاب هاوس هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و سازندگان آن سخت در تلاش هستند تا الزام دعوتنامه برای ورود به اپلیکیشن خود را منتفی سازند. نظر شما چیست؟ آیا کلاب هاوس اتفاق بزرگ بعدی شبکه‌های اجتماعی است یا همانند نسیمی آرام، به سرعت عبور خواهد کرد؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید