دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۱ شیائومی می ۱۰T لایت - تکفارس 
دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۱ شیائومی می ۱۰T لایت - تکفارس 

دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۱ شیائومی می ۱۰T لایت

امیر مهر علیزاده
۱ اسفند ۱۳۹۹ - 13:00
شیائومی می 10T لایت

اوایل ماه فوریه، شیائومی، به‌روزرسانی اندروید ۱۱ پایدار را برای می ۱۰T و می ۱۰T پرو عرضه کرد. حال، گوشی می ۱۰T لایت ۵G این شرکت نیز به این به‌روزرسانی مجهز می‌شود. این به آن معنی است که گوشی می ۱۰Ti 5G که تقریبا همان گوشی می ۱۰T است نیز باید این به‌روزرسانی را دریافت کند.

این به‌روزرسانی (V12.0.2.0.RJSMIXM) ورژن اندروید را به ۱۱ می‌رساند. هرچند، ورژن رابط کاربری MIUI تغییری نکرده و نسخه ۱۲ است. رابط کاربری MUIU 12.5 قرار است در سه‌ماهه دوم به گوشی‌ها اضافه شود.

شیائومی می 10T لایت

به هر حال،در این به‌روزرسانی با تغییرات جزئی طرف هستیم. اندروید ۱۱ و افزایش سطح امنیت سیستم (بدون هیچ جزئیاتی) تنها اطلاعاتی است که از این به‌روزرسانی در دسترس داریم. اگر گوشی شما این به‌روزرسانی را دریافت نمی‌کند، شما می‌توانید به صورت دستی از این لینک دریافت کنید. این یک به‌روزرسانی سنگین ۲٫۵ گیگابایتی خواهد بود پس بهتر است از این فرصت استفاده کنید و در حین انتظار برای کامل شدن دانلود، از داده‌هایتان پشتیبان‌گیری کنید.

ضمناً، گوشی ردمی ۱۰X 4G نیز یک به‌روزرسانی مشابه در چین دریافت کرده است که شامل رابط کاربری MIUI 12.0 و اندروید ۱۱ است. گوشی ردمی نوت ۹ بر پایه ۱۰X 4G است ولی تا به حال اثری از عرضه جهانی این به‌روزرسانی برای نوت ۹ دیده نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید