باگ عجیب پیکسل ۳a بعد از به روزرسانی جدید - تکفارس 
باگ عجیب پیکسل ۳a بعد از به روزرسانی جدید - تکفارس 

باگ عجیب پیکسل ۳a بعد از به روزرسانی جدید

خشایار جهانی
۱ اسفند ۱۳۹۹ - 08:02
Pixel 3a

کاربران گوشی پیکسل ۳a گوگل گزارش داده‌اند که به‌روزرسانی جدید، صفحه نمایشگر گوشی را کمی تغییر داده است. شرکت گوگل، مانند دیگر شرکت‌ها، از نرم‌افزار برای گرد کردن گوشه سمت راست گوشی خود استفاده کرده است، این کار باعث می‌شود که شکل ظاهری این گوشی بهتر باشد. البته، این گرد بودن گوشه نمایشگر از ماه دسامبر ۲۰۲۰ برای کاربران پیکسل ۳a دیگر وجود ندارد و دلیل آن هم، به‌روزرسانی این گوشی بود که باعث شد گوشه بالای نمایشگر این گوشی دیگر مثل سابق نباشد.

کاربران گوشی پیکسل ۳a در پلتفرم ردیت پیام‌های زیادی در این رابطه گذاشتند. برای مثال، یکی از کاربران بیان کرد که بعد از به‌روزرسانی گوشی خود متوجه شد که گوشه‌های نمایشگر دیگر گرد نیست و به‌نوعی می‌توان زیر حاشیه بالای پنل جلویی گوشی را مشاهده کرد. او در ادامه نظر خود گفت که از اجرای نرم‌افزار برای ایجاد گردی در گوشه‌های تصویر آگاه است، اما حتی بعد از بارها ری‌ استارت گوشی، انگار این نرم‌افزار دیگر کار خود را انجام نمی‌دهد.

قرار است که گوگل با آپدیت ماه مارس خود برای این گوشی، این مشکل را برطرف کند. چند روز پیش، کاربران از اهمیت ندادن گوگل به این مسئله در پلتفرم‌های مختلف شاکی بودند و بسیاری بعید می‌دانستند که این مشکل توسط گوگل حل شود. این صحبت‌ها در فروم‌ها و پلتفرم‌های بسیاری انجام شد، تا این‌که یکی از مهندسان گوگل به کاربران گفت به‌جای این‌که فقط در پلتفرم‌های اجتماعی راجع به مشکل خود حرف بزنید، می‌توانید آن مشکل را به گوگل گزارش دهید تا بتوان آن را برطرف کرد.

Pixel 3a

شاید بعد از دیدن عکس‌های بالا نتوانید تفاوت را پیدا کنید، اما همان تفاوت کوچک در گوشه بالای تصویر و گرد نبودن آن، داد بسیاری را درآورده است. لازم به ذکر است که با توجه به گزارش کاربران، به‌نظر می‌رسد این مشکل برای گوشی پیکسل ۳a XL وجود ندارد.

گوشی پیکسل ۳a در مارس ۲۰۱۹ با نمایشگر ۵٫۶ اینچی آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۲۲۰ با ابعاد تصویر ۱۸٫۵:۹ ساخته شده است. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون ۶۷۰ است و رم ۴ گیگابایتی LDDR4 و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین این گوشی دارای حسگر ۱۲٫۲ و دوربین سلفی دارای حسگر ۸ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی ۳۰۰ میلی آمپری است و سیستم عامل آن در زمان عرضه اندروید ۹ بوده است و اکنون به اندروید ۱۱ نیز می‌توان به‌روزرسانی کرد و در آینده نیز اندروید ۱۲ برای آن عرضه خواهد شد. این آخرین به‌روزرسانی برای این گوشی خواهد بود و گوگل خریداران را تشویق به خرید گوشی های جدیدتر این شرکت می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید