تبلیغات ردمی نوت ۱۰ مشخصات کلیدی آن را مشخص می کند - تکفارس 
تبلیغات ردمی نوت ۱۰ مشخصات کلیدی آن را مشخص می کند - تکفارس 

تبلیغات ردمی نوت ۱۰ مشخصات کلیدی آن را مشخص می کند

مهدی ملکی
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - 21:00
ردمی نوت ۱۰

دیروز تایید شد که سری ردمی نوت ۱۰ شیائومی در تاریخ ۱۴ اسفند ماه به صورت رسمی معرفی خواهد شد و حال صفحه رسمی این محصول در وب‌سایت شیائومی جزئیات جدیدی را افشا می‌کند.

تصاویر تبلیغاتی این محصول مشخص می‌کنند که طراحی آن نسبت به قبل باریک‌تر و ظریف‌تر است. جدای از آن می‌توان در یکی از تصاویر روزنه موجود در نمایشگر و اشاره به استفاده از گوریلا گلس و البته استاندارد IP52 را نیز برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و آب مشاهده کرد.

تصویر لبه کناری دستگاه نیز نشان می‌دهد که حسگر تشخیص اثر انگشت درون دکمه پاور جاسازی شده است؛ دیگر مورد قابل توجه این تصویر، برآمدگی نسبی ماژول دروبین آن است. اگرچه با نگاه دقیق به تصاویر می‌توان خمیدگی پشت دستگاه را مشاهده کرد، اما به نظر می‌رسد که نمایشگر کاملاً تخت باشد.

افزون بر این موارد، تصاویر تبلیغاتی به موارد جانبی هم پرداخته‌اند. اول از همه می‌توان به فناوری صدای Hi-Res، نرخ شارژ سریع‌تر و پردازنده اسنپدراگون (احتمالاً اسنپدراگون ۷۵۰G) اشاره کرد. گزارش‌های غیررسمی قبلی به احتمال استفاده شیائومی از یک پنل LCD با نرخ تازه‌سازی بالاتر و یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره کرده بودند. انتظار می‌رود که ردمی نوت ۱۰ در رنگ‌های سفید، سبز و خاکستری عرضه شود. در عوض عرضه مدل پرو این سری با رنگ‌های نقره‌ای، آبی و خاکستری بسیار محتمل است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید