مشخصات کلیدی ویوو S9 فاش شد؛ دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی - تکفارس 
مشخصات کلیدی ویوو S9 فاش شد؛ دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی - تکفارس 

مشخصات کلیدی ویوو S9 فاش شد؛ دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی

مهدی ملکی
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - 20:30
ویو S9

گوشی هوشمند میان‌رده ویوو S9 که اولین محصول مبتنی بر پردازنده مدیاتک ۱۱۰۰ است، مدتی پیش روی داشبور گوگل پلی فهرست‌بندی شد و حال منبعی جدید خبر از معرفی آن در تاریخ ۱۶ اسفند سال جاری (۶ مارس ۲۰۲۱ میلادی) داده است. در حقیقت دو منبع جدید با نام‌های کاربری Digital Chat Station و آرسنال خبر از این موضوع داده‌اند.

به نظر می‌رسد که ما در این دستگاه شاهد استفاده از نمایشگر ۶.۴۴ اینچی امولد همراه با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و استفاده از بریدگی جهت جایگیری دوربین سلفی دوگانه باشیم. دوربین سلفی اصلی محصول لنز ۴۴ مگاپیکسلی GH1 سامسونگ خواهد بود که در کنار یک لنز فوق عریض به تصویر پردازی خواهد پرداخت. در قسمت پشت می‌توان انتظار مشاهده یک دوبین سه‌گانه همانند ویوو S7 5G را داشت که با این وجود ما جزئیات دقیق لنزها را نمی‌دانیم.

vivo s9

گفته می‌شود که ویوو S9 به یک قابل آلومینیومی تخت و یک بدنه به شدت باریک ۷.۳۱ میلی‌متری مجهز خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که شرکت ویوو محصول جدید ۵G خود را با وزنی ۱۶۸ گرمی راهی بازار کند. گزارش‌های نسبتاً جدیدتر فاش می‌کنند که ما سرانجام شاهد استفاده از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در کنار فناوری شارژ سریع ۳۳ وات خواهیم بود. افزون بر این استفاده از دو پیکربندی رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید