محک گیک بنچ اکسپریا ۱۰ مارک ۳ سونی فاش شد - تکفارس 
محک گیک بنچ اکسپریا ۱۰ مارک ۳ سونی فاش شد - تکفارس 

محک گیک بنچ اکسپریا ۱۰ مارک ۳ سونی فاش شد

حامد شهرزاد
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - 15:40
Sony Xperia 10 III

تلفن هوشمند جدید سونی به نام «سونی A003SO» در پایگاه داده سیستم محک گیک بنچ ظاهر شده است. این لیست نشان می‌دهد که گوشی مذکور ممکن است نسخه ژاپنی تلفن احتمالی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ باشد.

لیست گیک بنچ نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مرموز سونی A003SO از ۶ گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ بهره می‌برد. این تلفن از تراشه کوالکام استفاده می‌کند که با نام کد «لیتو» نشان داده شده است و فرکانس پایه آن ۱٫۸۰GHz است. این گوشی هوشمند در آزمون‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک بنچ به ترتیب امتیاز ۶۰۱ و ۱۸۲۱ را کسب کرده است.

طبق سوماهواینفو، سونی A003O ممکن است نسخه ژاپنی گوشی احتمالی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ باشد. شناسایی دقیق تراشه این گوشی با نام لیتو کار آسانی نیست، اما ممکن است این تراشه، اسنپدراگون ۶۰۰ کوالکام باشد. گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که اکسپریا ۱۰ مارک ۳ در آینده با تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ ۵G عرضه خواهد شد. بنابراین، A003S0 ممکن است همان گوشی یعنی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ باشد.

سونی اکسپریا 10 مارک 3

ماه گذشته، افشاگر معتبر یعنی استیو همرستوففر رندر CAD گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ را منتشر کرد. این خبر نشان می‌دهد که ابعاد تلفن جدید سونی ۱۵۴٫۴ در ۶۸٫۴ در ۸٫۳ میلی‌متر است و به یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی با حاشیه نسبتاً بزرگ در اطراف خود مجهز است. این گوشی به دو بلندگوی جلو و یک حسگر اثرانگشت نصب‌شده در کنار دستگاه مجهز شده است. طراحی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ تفاوت چندانی با اکسپریا ۱۰ مارک ۲ قبلی ندارد.

پیکربندی دوربین عقب اکسپریا ۱۰ مارک ۳ شامل یک دوربین اصلی ۱۲ پیکسلی، یک لنز تله فوتوی ۸ پیکسلی و یک سنسور با زاویه دید فوق گسترده ۸ پیکسلی است. انتظار می‌رود سونی، اکسپریا ۱۰ مارک ۳ را در ماه فوریه معرفی کند. این شرکت ممکن است به‌زودی تلفن پرچم‌دار اکسپریا ۱ مارک ۳ مجهز به اسنپدراگون ۸۸۸، محصولات میان‌رده اکسپریا L5 مجهز به تراشه هلیو P35v و اکسپریا ۱۰ مارک ۳ را معرفی کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.