کارکنان اسپاتیفای می‌توانند از مکان دلخواه مشغول به کار شوند - تکفارس 
کارکنان اسپاتیفای می‌توانند از مکان دلخواه مشغول به کار شوند - تکفارس 

کارکنان اسپاتیفای می‌توانند از مکان دلخواه مشغول به کار شوند

مهدی حلوائی
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - 18:30
اسپاتیفای

برنامه‌ی جدید شرکت اسپاتیفای به کارمندان خود اجازه می‌دهد تا از اداره، خانه و یا هر دو مکان به فعالیت بپردازند. این شرکت حتی برای کارکنانی که دوست دارند در اداره کار کنند و به چنین مکانی دسترسی ندارند، فضای مناسبی را فراهم می‌کند.

اسپاتیفای در روز جمعه اعلام کرد که کارکنان این شرکت می‌توانند ازبین اداره، خانه و یا هر دو، مکانی را برای کار کردن انتخاب کنند و حتی کار خود را در شهرها و یا کشورهای دیگر انجام دهند.

این برنامه که “کار در هر مکان” نام دارد به کارکنان اجازه می‌دهد تا از بین کار تمام وقت در اداره، در خانه و یا ترکیبی از هر دو، نوع کار کردن خود را انتخاب کنند. همچنین کارکنان این شرکت می‌توانند موقعیت جغرافیایی خود را انتخاب کرده و در شهر یا کشور مورد نظر خود مشغول به فعالیت شوند. هر چند این کار برخی محدودیت‌ها را به دلیل مشکلات منطقه زمانی و قوانین منطقه‌ای، به همراه خواهد داشت.

علاوه بر این، اسپاتیفای اعلام کرده است که برای افرادی که قصد کار در اداره را داشته و دفتر این شرکت در اطرفشان نباشد، فضای کاری مناسب ایجاد خواهد کرد.

به گفته این شرکت، موثربودن کارکنان به وسلیه‌ی ساعاتی که در اداره بوده‌اند سنجیده نخواهد شد. اسپاتیفای که به ایجاد فضای کاری مناسب برای کارکنان خود مشهور است مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر در حال ارزشیابی آینده‌ی کاری کارکنان خود، که پس از شیوع ویروس کرونا از فاصله‌ی دور مشغول به کار شدند، می‌باشد. همچنین شرکت مایکروسافت نیز به کارکنان خود اجازه داده است تا برای همیشه در خانه به فعالیت خود ادامه بدهند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید