خطا در موقعیت مکانی تماس اضطراری خودرو های مرسدس بنز - تکفارس 
خطا در موقعیت مکانی تماس اضطراری خودرو های مرسدس بنز - تکفارس 

خطا در موقعیت مکانی تماس اضطراری خودرو های مرسدس بنز

امیر مهر علیزاده
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - 13:30
مرسدس بنز

طبق خبرگزاری Car and Driver، شرکت مرسدس بنز آمریکا ۱٫۲۹ میلیون خودروی مرسدس بنز را برای رفع اشکال در نرم‌افزار ای‌کال (eCall) که باعث می‌شد تا موقعیت مکانی خودرو در مواقع اضطراری مانند تصادف به درستی ارسال نشود، فراخواند.

طبق اعلام اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی، این فراخان شامل خودرو‌های تولید شده از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ است که مدل‌های CLA-Class, GLA-Class, GLE-Class, GLS-Class, SLC-Class, A-Class, GT-Class, C-Class, E-Class, S-Class, CLS-Class, SL-Class, B-Class, GLB-Class, GLC-Class, and G-Class را در بر می‌گیرد.

مرسدس بنز

خودروسازی مرسدس بنز اعلام کرد که از هرگونه مصادیق از خسارت مالی یا جانی که توسط این اشکال به وجود آمده باشد بی اطلاع‌ است و قصد دارد یک به‌روز رسانی رایگان منتشر کند که یا از طریق اینترنت و یا در محل فروش خودروها در دسترس باشد. این فراخان در تاریخ ۶ آوریل شروع می‌شود.

شرکت مرسدس بنز اعلام کرد:

احتمالاً خطایی در ارسال درست موقعیت مکانی خودرو در صورت تصادف به صورت تماس اضطراری که به صورت موقت در منبع تغزیه واحد ارتباطات به وجود آمده بود.

و همچنین اعلام کرد:

دیگر قطعات و همچنین تماس اضطراری دستی به صورت کاملا صحیح و بدون مشکل هستند.

طبق گزارش رویترز در سال ۲۰۱۹، شرکت مرسدس بنز اروپا تصادفی را مورد بررسی قرار داد که طی آن سیستم ای‌کال آن موقعیت مکانی اشتباهی برای خودروی مورد نظر ارائه کرده بود و همچننی شرایط دیگری پیدا کرد که طی آن موقعیت مکانی اشتباه خودرو بازپخش می‌شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.