معرفی برترین اپلیکیشن ها برای طرفداران فوتبال - تکفارس 
معرفی برترین اپلیکیشن ها برای طرفداران فوتبال - تکفارس 

معرفی برترین اپلیکیشن ها برای طرفداران فوتبال

اپلیکیشن‌های فوتبالی

برای بسیاری از مردم فوتبال فقط جنبه ورزش و سرگرمی داشته و خیلی خودشان را وقف آن نمی‌کنند. اما اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که زندگی‌تان با فوتبال گره خورده و تمام فکر و ذکرتان این ورزش هیجان‌انگیز است، حتما از اپلیکیشن‌هایی که در ادامه به شما معرفی خواهد شد استقبال می‌کنید. چون قصد داریم برترین اپلیکیشن‌های فوتبالی را در زمینه های مختلف به شما معرفی کنیم و به بررسی کوتاه آن‌ها بپردازیم.

 

fotmob

 اپلیکیشن فوتبالی

اپلیکیشن fotmob، یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌ها برای علاقه‌مندان به فوتبال می‌باشد که تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار از playstore دانلود شده که رقم قابل توجه‌ای است. تمرکز اصلی fotmob بر روی تقویم و ساعت مسابقات و نمره‌دهی بازیکنان می‌باشد. ناگفته نماند با این برنامه اخبار مختلف سراسر جهان فوتبال را می‌توانید دنبال کنید اما بعضا، اخبار کمی دیرتر از سایت‌ها و دیگر اپ‌ها آپدیت می‌شود که به همین دلیل، نمی‌توان روی fotmob برای اطلاع از جدیدترین و داغ‌ترین خبر‌ها حساب باز‌کرد.

از دیگر امکانات این اپلیکیشن، می‌توان به گزارش متنی لحظه‌ای بازی‌ها، اطلاع از نقل‌وانتقالات تیم‌های مختلف و وجود اطلاعات بازیکنان اشاره کرد. همچنین لحظات حساس و گل‌های هر بازی در قالب ویدیو موجود می‌باشد که متاسفانه با آی‌پی ایران در‌ دسترس نیست.

OneFootball

 اپلیکیشن فوتبالی

Onefootball یکی دیگر از برنامه‌های شناخته شده در زمینه فوتبال است که تقویم و ساعت بازی‌ها، اخبار مختلف و تمامی امکاناتی که برنامه fotmob  در اختیار شما قرار می‌دهد را دارا می‌باشد، با این تفاوت که onefootball در زمینه اطلاع‌رسانی اخبار بسیار سریع‌تر و جامع‌تر عمل می‌کند و اگر شما بیشتر به دنبال اخبار فوری هستید و نمی‌خواهید کوچک‌ترین خبری را از دست بدهید، این برنامه خوراک روز و شب شما است.

متاسفانه بخش ویدیو‌های onefootball مانند سایر اپلیکیشن‌ها با آی پی ایران در دسترس نیست ولی با آی‌پی دیگر کشور‌ها می‌توانید از تمامی امکانات onefootball استفاده کنید. از دیگر نکات منفی این برنامه می‌توان به حجم بالا و پیچیده بودن رابط‌کاربری اشاره کرد که بعضا می‌تواند برای افرادی دردسرساز شود، اما با توجه به امکانات کامل این برنامه، ارزش دارد که چند روزی با رابط‌کاربری آن سروکله بزنید تا با محیط آن کاملا آشنا شوید.

 

SofaScore

اپلیکیشن فوتبالی

می‌توان گفت sofascore مخصوص عاشقان ورزش است! زیرا در این اپلیکیشن شما علاوه بر فوتبال، به زمان بازی‌های دیگر ورزش‌ها مانند، تنیس، بسکتبال، والیبال، ورزش‌های الکترونیکی، راگبی و هر ورزش دیگری که فکرش را بکنید دسترسی خواهید‌ داشت و sofascore کامل‌ترین برنامه از نظر پوشش ورزش‌های گوناگون محسوب می‌شود.

اما همانطور که کمیت ورزش‌ها افزایش می‌یابد باید انتظار کاهش کیفیت امکانات مختلف را درنظر داشت. برای مثال اگر شما فقط علاقه‌مند به تنیس هستید و به طور حرفه‌ای و تخصصی این ورزش را دنبال می‌کنید، sofascore  کمک چندانی نمی‌تواند به شما بکند زیرا در این اپلیکیشن خبری ازخبررسانی یا گزارش لحظه‌ای و یا اطلاعات کامل نیست. اما اگر ورزش‌های مختلف را به‌طور نه‌چندان جدی دنبال می‌کنید و علاقه‌مند به چندین رشته ورزشی هستید، این اپلیکیشن می‌تواند فرشته نجات شما باشد.

Footba11

اپلیکیشن فوتبالی

تا به الان تمام اپلیکیشن‌های معرفی شده، غیر ایرانی و به زبان انگلیسی بودند. اگر شما با زبان انگلیسی مشکل دارید و محتوای فارسی را ترجیح می‌دهید، fotba11 مناسب شما است. اپلیکیشن‌های مشابه خارجی اخبار فوتبال ایران را پوشش نمی‌دهند و این یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این اپلیکیشن‌ها محسوب می‌شود که شاید شما را دلسرد کند. باید گفت این حرکت از سوی برنامه‌نویسان عادی است زیرا لیگ داخلی برای مخاطبان خارجی، جذابیت خاصی نخواهد داشت ، پس آن‌ها تمرکزشان را بر روی لیگ‌های معتبر اروپا و بعضا دیگر قاره‌ها قرار می‌دهند. منکر نمی‌توان شد که لیگ نه‌چندان حرفه‌ای ما طرفداران سه آتیشه زیادی دارد و fotba11 مشکل شما را حل خواهد کرد.

با fotba11 هیچ خبری از فوتبال داخلی را از دست نخواهید داد. حتی گیشه روزنامه‌های مختلف داخلی، در اختیار شما قرار خواهد‌ گرفت. برنامه از نظر محیط کاربری کاملا شبیه fotmob بوده که می‌توان گفت یک نکته مثبت تلقی می‌شود، چون بسیار روان و ساده بوده و شما به سادگی به تمامی بخش‌های برنامه دسترسی خواهید داشت.

BeSoccer

اپلیکیشن فوتبالی

شاید تفاوت چندانی بین BeSoccer و دیگر اپلیکیشن‌ها پیدا نکنید. اخبار، تقویم بازی‌ها، اطلاعات تیم‌ها و  بازیکنان مثل دیگر اپلیکیشن‌ها در BeSoccer نیز پیدا می‌شود. اما تفاوت این اپلیکیشن وقتی رقم می‌خورد که شما علاوه بر تمامی امکانات یاد شده دنبال سرگرمی نیز باشید.

BeSoccer دارای بخشی به نام فوتبال فانتزی است که شما در این قسمت تیم یازده نفره خود را متشکل از بازیکن‌های مختلف می‌سازید و در آخر هفته طبق نمره‌های کسب شده توسط بازیکنان در فوتبال واقعی به شما امتیاز داده می‌شود و هر چقدر عملکرد یازده بازیکن شما بهتر باشد شما امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد و رتبه خودتان را در فوتبال فانتزی بالاتر می‌برید. اگر به دنبال سرگرمی نه چندان وقت‌گیر هستید، BeSoccer را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

Medal

اپلیکیشن فوتبالی

اپلیکیشن Medal یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ایرانی است، که تمرکز اصلی آن بر پیش‌بینی نتایج بازی‌ها قرار دارد. اخبار، تقویم و زمان بندی بازی‌ها در این برنامه بسیار دیر آپدیت شده و کاملا در نگاه اول شما را ناامید می‌کند. اما اگر اهل پیش‌بینی هستید، Medal می‌تواند برای شما سرگرم‌کننده باشد.

در این اپلیکیشن شما پیش بینی خودتان را از بازی آینده ثبت می‌کنید و به افرادی که بیشترین پیش‌بینی دقیق را داشته باشند جوایز نقدی تعلق خواهد ‌گرفت.

اپلیکیشن لیگ‌های مختلف

اپلیکیشن فوتبالی

قطعا هر طرفدار فوتبالی یک لیگ را به دیگر لیگ‌های موجود ترجیح می‌دهد و بیشتر، بازی‌های آن را دنبال می‌کند. لیگ‌های معتبر همگی دارای اپلیکیشن‌های تخصصی خود هستند که شما را غرق خود خواهند کرد. همه چیز مرتبط با لیگ مورد‌علاقه خودتان را در اپلیکیشن‌ انحصاری آن‌ پیدا کنید. برای مثال اگر عاشق لیگ انگلیس هستید، اپلیکیشن pl را نصب کنید و با انبوهی از خبرها و اطلاعات روبه‌رو شوید.

 نکته قابل توجه و جذاب این است که اکثر این اپلیکیشن‌ها دارای فوتبال فانتزی نیز هستند و شما می‌توانید تیم مورد علاقه خودتان را از بازیکنان لیگ محبوبتان بسازید و به رقابت با دیگر افراد بپردازید.

اپلیکیشن تیم‌های مختلف

اپلیکیشن فوتبالی

هرچقدر که جلوتر می‌رویم اپلیکیشن‌ها تخصصی‌تر می‌شوند و دیگر نوبت به اپلیکیشن تیم‌های مختلف رسیده. شما با نصب اپلیکیشن تیم محبوبتان از ریزترین اتفاقات تیم مطلع می‌شوید و هیچ چیزی را از دست نخواهید‌داد.

اکثرا تیم‌های بزرگ در اپلیکیشن تخصصی خودشان پخش زنده بازی نیز دارند، که یکی از بزرگ‌ترین نکات مثبت این اپلیکیشن‌ها محسوب می‌شود. شما می‌توانید از ویدیو‌های کلاسیک و تمرین تیم خود و هزاران امکانات دیگر لذت ببرید.

آنتن

اپلیکیشن فوتبالی

در پایان سراغ معرفی اپلیکیشن آنتن می‌رویم. شاید وجود آنتن در این لیست در نگاه اول عجیب به‌نظر برسد اما حتما برای شما اتفاق افتاده که بیرون بودید و تلویزیون یا رادیو در اختیار نداشتید و بازی مهمی را از دست دادید. اگر اینترنت داشته باشید با آنتن مطمئن شوید که دیگر هیچ بازی را از دست نخواهید داد.

آنتن تمام بازی‌های فوتبال را به علاوه بازی‌هایی که شبکه ۳ یا ورزش پخش می‌کند، با گزارش اختصاصی در اختیار شما قرار می‌دهد. در آپدیت جدید آنتن پخش بازی‌ها فقط با کیفیتp 270 به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته و شما با خرید اشتراک می‌توانید به کیفیت‌های بهتر نیز دسترسی پیدا کنید.

این لیست از اپلیکیشن‌های پیشنهادی ما به فوتبال دوستان بود و قطعا عناوین دیگری هم می‌توانست در این لیست قرار بگیرد، اما سعی کردیم  اپلیکیشن‌هایی به شما معرفی کنیم که در زمینه‌های مختلف به درد فوتبال‌دوستان بخورد. امیدوارم از استفاده اپلیکیشن‌های معرفی شده لذت ببرید.

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید