احتمال رونمایی اپل از آیپد پرو ۲۰۲۱ و اِیرتگز در مارس - تکفارس 
احتمال رونمایی اپل از آیپد پرو ۲۰۲۱ و اِیرتگز در مارس - تکفارس 

احتمال رونمایی اپل از آیپد پرو ۲۰۲۱ و اِیرتگز در مارس

امیر مهر علیزاده
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - 12:14
ipad pro 2021

اپل محصولات زیادی برای عرضه در سال ۲۰۲۱ دارد. همانند آیفون ۱۳ که انتظار می‌رود تا سال بعد از آن رونمایی نشود ولی طبق اخبار جدید، آقای جان پروسر مشخص کرد که احتمال دارد برخی از محصولات این شرکت ماه بعد معرفی شوند.

مدل جدید آیپد پرو به طور معمول هر ۱۸ ماه یکبار معرفی می‌شوند، اپل از آیپد پرو سری ۲۰۲۰ در ماه مارس سال قبل رونمایی کرد و انتظار می‌رود تا اواخر سال ۲۰۲۱ از مدل جدید آن رونمایی نشود ولی گزارشاتی مبنی بر احتمال عرضه زود هنگام آن توسط اپل وجود دارد.

جان پروسر این اطلاعات را با ادعای عرضه نسل بعد آیپد پرو اپل در ماه مارس تایید کرده است. از نظر ویژگی به نظر می‌رسد آیپد پرو ۲۰۲۱ دارای دو ویژگی کلیدی اضافی است. برای مثال، این مدل اولین مدل از این سری است که از نمایشگرهای LED مینی استفاده می‌کند و مدل گران‌تر، از تکنولوژی ۵G پشتیبانی می‌کند. هرچند، طبق گزارش CAD-based Renders، طراحی فیزیکی آن تغییری نخواهد داشت.

apple airtags

ایرتگ‌های (AirTags) اپل نیز ممکن است به‌زودی عرضه شوند. در کنار تبلت‌های قوی که قرار است در مارس عرضه شوند، ایرتگ‌های اپل نیز در کنار آن‌ها عرضه می‌شود. این ایرتگ‌ها بیش از یک سال است که در دست ساخت‌ هستند ولی تاخیر‌های زیادی برایشان اتفاق افتاده است. شرکت اپل قرار بود در مارس ۲۰۲۰ از آن‌ها رونمایی کند ولی به تاریخ‌های ژوئن و بعد از آن به نوامبر موکول شد. در نهایت، رونمایی از آن‌ها در سال ۲۰۲۰ منتفی شد و به سال ۲۰۲۱ موکول شد.

شبیه به ردیاب‌های بلوتوسی قدیمی، این ایرتگ‌ها می‌توانند به وسایل مورد نظر بچسبند و شما می‌توانید از طریق گوشی موبایل خود آن‌ها را ردیابی کنید. ولی برای ارائه تجربه‌ای دقیق، محصولات اپل از تکنولوژی Ultra Wide Band استفاده خواهند کرد. این تجربه شبیه به تجربه ارائه شده توسط اسمارت‌تگ‌ پلاس‌های (SmarTags+) سامسونگ گلکسی خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.