اولین تصاویر غیررسمی از می ۱۱ الترا منتشر شدند - تکفارس 
اولین تصاویر غیررسمی از می ۱۱ الترا منتشر شدند - تکفارس 
اولین تصاویر غیررسمی از می ۱۱ الترا منتشر شدند - تکفارس 

اولین تصاویر غیررسمی از می ۱۱ الترا منتشر شدند

مهدی ملکی
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - 19:30
شیائومی می ۱۱ الترا

شیائومی می ۱۱ ماه دسامبر سال گذشته میلادی در چین و اوایل این هفته به صورت جهانی رونمایی شد. انتظار می‌رفت که می ۱۱ لایت و می ۱۱ پرو نیز در آن رویداد معرفی شوند اما این اتفاق رخ نداد. در حالی که این تولیدکننده چینی هنوز هم صحبتی از این مدل‌ها به میان نیاورده، می ۱۱ الترا درون یک ویدیو غیررسمی به نمایش درآمده است.

یک یوتیوبر فلیپینی به تازگی ویدیویی از می ۱۱ الترا روی کانال یوتیوب خود با نام Tech Buff PH منتشر کرده است. این ویدیو در حال حاضر تنها در حالت شخصی قابل مشاهده است اما پیش از آن افراد زیادی موفق به مشاهده آن شدند.

با بررسی اجمالی می ۱۱ الترا، در وهله اول به یاد پوکو M3 خواهید افتاد. این موضوع بیشتر به خاطر ماژول دوربین بزرگ در قسمت پشت که شامل سه لنز از جمله دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپ ۴۸ مگاپیکسلی، رخ می‌دهد. این لنزها در کنار فلش LED و البته یک نمایشگر ثانویه که هنگام ثبت تصاویر سلفی با دوربین اصلی مفید واقع می‌شود، ماژول دوربین را تشکیل می‌دهند.

در ویدیوی مذکور می‌توان دو رنگ مختلف را مشاهده کرد. اولی مشکلی و دومی سفید است که شما در همین صفحه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. هر دو این محصولات دارای دوربین‌های نسبتاً مشابهی هستند که قابلیت بزرگنمایی ۱۲۰ برابری روی آن‌ها حک شده است. با این حال ما هرگز روی تشابه جز به جز تاکید نکردیم و از اولین موارد آن می‌توان به تفاوت در نوشته‌های حک شده اشاره کرد. مدل سفید رنگ دارای یک لنز Ultra Pixel AI Camera است که در کنار آن می‌توان همان عدد ۱۲۰ را مشاهده کرد. در عوض مدل مشکی دارای نوشته «۱۲۰X, 12-120mm, 1:1.95-4.1» است. فعلاً مشخص نیست که این دو محصول چرا دارای نوشته‌های متفاوتی هستند اما احتمال دارد که این دستگاه‌ها نسخه‌های اولیه باشند.

براساس ادعای یوتیوبر مذکور، می ۱۱ الترا به یک نمایشگر ۶.۸۱ اینچی با رزولوشن WQHD+ از نوع OLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و گوشه‌های خمیده مجهز خواهد بود که توسط گویلا گلس محافظت می‌شود. او در ادامه اشاره می‌کند که دوربین سلفی جای گرفته در روزنه سمت چپ بالا دارای کیفیت ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

می ۱۱ الترا طبق گزارش‌های منبع یاد شده به یک پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود که به سادگی سیستم عامل MIUI 12.5 را اجرا می‌کند. از دیگر نکات فاش شده توسط این یوتیوبر می‌توان به پشتیبانی از شبکه ۵G، استاندارد IP68، بلندگوهای Harman/Kardon و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد که در دو حالت مستقیم و بی‌سیم توسط جریان ۶۷ وات شارژ می‌شود و می‌تواند دستگاه‌های دیگر را با فناوری شارژ معکوس ۱۰ واتی، شارژ کند.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، شیائومی هنوز این محصول را به صورت رسمی رونمایی نکرده است. اگر اطلاعاتی که تاکنون فاش شده‌اند کافی نیست، می‌توانید وب‌سایت تک‌فارس را جهت دریافت موارد بیشتر دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید