مشخصات احتمالی گلکسی A52 و A72 فاش شد - تکفارس 
مشخصات احتمالی گلکسی A52 و A72 فاش شد - تکفارس 

مشخصات احتمالی گلکسی A52 و A72 فاش شد

آرمین مکاری
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - 22:00
گلکسی A52

به‌تازگی اطلاعاتی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند سامسونگ دو گوشی میان‌رده گلکسی A52 و A72 را مجهز به صفحه‌نمایشی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی عرضه خواهد کرد. ویژگی‌ای که حتی برخی از پرچمدارها از آن بی‌بهره هستند.

انتظار می‌رود که A52 و A72 در دو نسخه LTE و ۵G به فروش برسند. گفته می‌شود نسخه‌های LTE دارای نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز هستند، در حالی که نسخه ۵G دارای پنل های ۱۲۰ هرتزی است. در گزارش منتشرشده تنها ذکر شده است که A52 5G دارای صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی است ، اما به نظر می رسد که A72 5G نیز از پنل مشابه با آن بهره ببرد.

منبع خبر همچنین از چند مشخصات دیگر نیز برای A52 5G خبر می‌دهد. این گوشی شامل یک چیپ‌ست اسنپدراگون ۷۵۰G، صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی OLED و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری با شارژ سریع ۲۵ وات است. همچنین انتظار می‌رود این گوشی در دو گزینه با حافظه ۱۲۸ و رم ۶ گیگابایتی و همچنین فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ و رم ۶ گیگابایتی و با اندروید ۱۱ روانه بازار شود. ادعا می‌شود که دوربین پشتی این گوشی هوشمند شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسل خواهد بود و در قسمت جلویی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد. پیش‌بینی می‌شود قیمت نسخه ۵G آن ۵۵۰ دلار و قیمت مدل ۴G حدود ۴۰۰ دلار باشد.

گلکسی A51 در نیمه اول سال ۲۰۲۰ یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان بود و به‌نظر می‌رسد سامسونگ با ویژگی‌های جذابی مانند صفحه‌نمایشی با نرخ تازه‌سازی بالاتر، به‌دنبال تجدید موفقیت خود است. صفحه‌نمایش گلکسی A51 کیفیت بالایی داشت و کیفیت ساخت آن نیز خوب بود اما عملکرد پردازنده این گوشی در برنامه‌ها از نقاط ضعف آن به‌شمار می‌آید که امیدواریم سامسونگ در مدل جدید از پردازنده پرقدرت‌تری استفاده کند. گلکسی A52 با نرخ تازه‌سازی بالاتر به باتری قوی‌تری نسبت به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری گلکسی A51 نیاز خواهد داشت، که ممکن است بخشی از دلایلی باشد که گفته می‌شود مدل امسال باتری بزرگ‌تری خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید