تعداد مشترکان دیزنی پلاس به ۹۵ میلیون نفر رسید - تکفارس 
تعداد مشترکان دیزنی پلاس به ۹۵ میلیون نفر رسید - تکفارس 

تعداد مشترکان دیزنی پلاس به ۹۵ میلیون نفر رسید

مهدی ملکی
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - 18:30
دیزنی پلاس

دیزنی پلاس از زمان راه‌اندازی تاکنون به تدریج در حال رشد قابل توجهی بوده است. در حقیقت با توجه به سرمایه‌ و تمرکزی که روی این سرویس ایجاد شده است، رویداد خلاف این قضیه عجیب خواهد بود.

با این حال به نظر می‌رسد که این سرویس حتی از انتظار خالقان خود نیز فراتر رفته،‌ به طوری که اخیراً تایید شده است که دیزنی پلاس حدود ۹۵ میلیون کاربر فعال دارد؛ در این‌جا باید یادآور شد که شرکت دیزنی پیش‌بینی می‌کرد که در سال ۲۰۲۴ میلادی یعنی حدود ۳ سال دیگر به چنین آماری دست یابد.

مدیر ارشد اجرایی این شرکت در گزارش موفقیت‌های قبلی این سرویس این‌گونه اظهار نظر کرده بود:

حتی با وجود مشکلاتی که کرونا پدید آورده است، ما توانستیم تجارت خود را به‌صورت مؤثری مدیریت کنیم و با برداشتن گام‌هایی جسورانه و سنجیده شرکت خود را در راه رشدی بزرگ‌تر قرار دهیم. روشن‌ترین نقطه کار ما تجارتی مستقیم با مشتریان بوده است که نقشی کلیدی را در آینده شرکت ما بازی می‌کند. در سالگرد راه‌اندازی دیزنی پلاس، مفتخریم تا اعلام کنیم در انتهای سه‌ماه چهارم سال، این سرویس دارای ۷۳ میلیون کاربر اشتراکی است. اتفاقی شگفت‌انگیز که ما در امسال انتظار آن را نداشتیم.

ظاهراً هدف جدید دیزنی پلاس دست‌یابی به ۲۳۰ الی ۲۶۰ میلیون کاربر است که او را به رقیب خود یعنی نتفلیکس با ۲۰۰ میلیون کاربر می‌رساند. گفتنی است که این سرویس در ماه دسامبر میلادی حدود ۸۶.۸ میلیون مشترک داشت که این به معنای دست‌یابی به ۹ میلیون کاربر جدید در این مدت اندک است.

به‌ نظر می‌رسد دیزنی پلاس از اپل تی‌وی پلاس که آن نیز در زمان مشابهی شروع به کار کرده، موفق‌تر بوده است. اپل تاکنون گزارشی از تعداد کاربران اپل تی‌وی پلاس منتشر نکرده است، پس نمی‌توان این دو سرویس را به‌طور مستقیم مقایسه کرد. با این حال، اگر تعداد کاربران سرویس اپل نیز در چنین سطح بالایی بود، احتمالاً مقامات رسمی این شرکت تاکنون به آن اشاره کرده بودند.

‌زمانی که اپل تی‌وی پلاس آغاز به کار کرد، تمام مشتریانی که از دستگاه‌های اپل خریداری می‌کردند، یک سال استفاده رایگان از سرویس را جایزه می‌گرفتند. افرادی که از این موقعیت استفاده کرده‌اند، می‌بایست با شروع ماه نوامبر اقدام به خرید اشتراک می‌کردند، اما اپل بازه زمانی استفاده رایگان از سرویسش را تا انتهای ماه ژانویه سال آینده افزایش داده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید