بررسی ویدیویی اخبار هفته گذشته؛ از هدست ۸K اپل تا موارد جدید IOS [زیرنویس] - تکفارس 
بررسی ویدیویی اخبار هفته گذشته؛ از هدست ۸K اپل تا موارد جدید IOS [زیرنویس] - تکفارس 

بررسی ویدیویی اخبار هفته گذشته؛ از هدست ۸K اپل تا موارد جدید IOS [زیرنویس]

مهدی ملکی
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - 10:00
اپل

در این آیتم ویدیویی به جذاب‌ترین اخبار هفته گذشته پرداخته خواهد شد. از هدست واقعیت مجازی اپل تا ویژگی قابل توجه iOS 14 همه مواردی هستند که می‌توانند کاربران دنیای فناوری را هیجان‌زده کننده. افشای جزئیات قابل توجه از کارت گرافیک جدید انویدیا نیز مسلماً ارزش وقت گذاشتن را خواهد داشت.

جزئیات جدید در مورد سخت‌افزار هدست واقعیت مجازی اپل

جزئیات جدیدی از سخت‌افزار این دستگاه مورد انتظار نیز مشخص شده است که به استفاده از آن در نقش یک هدست واقعیت مجازی و همچنین یک دستگاه ترکیبی واقعیت مجازی اشاره می‌کند که بیش از ۱۲ جفت دوربین دارد. این دوربین‌ها که برای رهگیری حرکت دست استفاده خواهند شد، احتمالاً در کنار حسگرهای LIDAR استفاده شوند که پیش‌تر درون آیپد پرو و آیفون ۱۲ پرو برای بهره‌گیری از واقعیت افزوده مشاهده کرده بودیم. حسگرهای LIDAR معمولاً جهت نقشه‌برداری از موقعیت اتاق یا مکان حال حاضر دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

گفته می‌شود که اپل در این دستگاه بلندپروازانه خود از نمایشگر دوگانه ۸K همراه با فناوری رهگیری حرکت چشم نیز استفاده خواهد کرد. البته اگر اپل واقعاً به دنبال پیاده‌سازی چنین ایده‌ای باشد، شاهد ارائه رزولوشنی خواهیم بود که نسبت به تمام هدست‌های واقعیت مجازی کنونی بازار، بالاتر به شمار می‌آید. در ادامه شما را به مشاهده ویدیو مذکور دعوت می‌کنیم تا جزئیات جانبی را متوجه شوید.

دانلود ویدیو با کیفیت FHD

دانلود ویدیو با کیفیت HD

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید