مشخصات رسمی موتورولا موتو E6i منتشر شد - تکفارس 
مشخصات رسمی موتورولا موتو E6i منتشر شد - تکفارس 

مشخصات رسمی موتورولا موتو E6i منتشر شد

مهدی ملکی
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - 22:00
موتو E6i

اگر به یاد داشته یا متوجه شده باشید،‌ موتورولا موتو E6i هفته پیش موفق به دریافت گواهینامه بلوتوث SIG شد. حال وجود این گوشی هوشمند به طور رسمی اعلام و به تایید موتورولا رسیده است. این دستگاه بر یک پردازنده Unisoc تایگر SC9863A و ویرایش گو (Go) اندروید ۱۰ مبتنی خواهد بود.

طبق اطلاعات تایید شده، موتو E6i همراه با رم ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و البته یک درگاه کارت میکرو SD جهت افزایش حافظه به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی HD+ و یک بریدگی جهت جایگیری دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. در قسمت پشتی می‌توان یک حسگر تشخیص اثر انگشت و ماژول دوربین دوگانه را مشاهده کرد که از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی اصلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تشکیل شده است.

موتو E6i

موتو E6i از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهر می‌برد که از به وسیله یک درگاه USB-C با نرخ ۱۰ وات شارژ خواهد شد. این دستگاه مانند تمام محصولات پایین‌رده بازار به یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز مجهز خواهد بود و کاربران می‌توانند در دو رنگ خاکستری و صورتی به تهیه آن بپردازند.

در نهایت لازم به ذکر است که این محصول همان موتو E6s 2020 است که تحت نام، پردازنده و البته سیستم عامل جدیدی با قیمت ۲۰۵ دلار (تقریباً معادل ۱۷۰ یورو) به فروش می‌رسد. موتو E6i هم‌اکنون با قیمت یاد شده از طریق وب‌سایت محلی موتورولا در کشور برزیل قابل خرید است. در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد عرضه در بازار کشورهای دیگر منتشر نشده است اما شنیدن در این‌باره بسیار محتمل است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.