شیائومی به زودی محصولات صوتی جدیدی را معرفی خواهد کرد - تکفارس 
شیائومی به زودی محصولات صوتی جدیدی را معرفی خواهد کرد - تکفارس 

شیائومی به زودی محصولات صوتی جدیدی را معرفی خواهد کرد

مهدی ملکی
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - 21:30
محصول صوتی شیائومی

شعبه هند شیائومی اخیراً روی حساب رسمی توییتر خود خبر از یک رونمایی در تاریخ ۴ اسفندماه سال جاری (۲۲ فوریه ۲۰۲۱ میلادی) داده است. این شرکت محصولاتی مربوط به رسانه صوتی را در ظهر تاریخ مذکور درون هند و تحت شعار تبلیغاتی #MiSoundUnveil به عموم مردم نشان خواهد داد. تیزر مربوط به این رویداد دو عدد هدفون را به نمایش می‌گذارد که البته با توجه به کلیت این تصویر، می‌توان آن‌ها را فرضی و غیرمرتبط به محصولات آینده شیائومی در نظر گرفت.

معاون ارشد شیائومی یعنی مانو کومار جین در حساب توییتر خود با اشاره به این موضوع تایید کرده است که این تولیدکننده دو محصول کاملاً جدید را در رویداد مربوطه معرفی خواهد کرد:

شما هم آن را شنیده‌اید؟ یک موج جدید صدا در حال فرارسیدن است.

شیائومی نه تنها در دسته گوشی‌های هوشمند و پوشیدنی‌ها بلکه در زمینه رسانه صوتی نیز محصولات بسیاری دارد. برای مثال می‌توان به آمار و ارقام سال گذشته میلادی نگاه کرد. موسسه IDC مدتی پیش تحلیل خود از صادرات پوشیدنی‌های هوشمند در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده که اعداد و ارقام موجود در آن حیرت‌انگیز است.

اپل با اختصاص ۳۳ درصد از این آمار در رده اول جدول قرار گرفته است و شیائومی، هوآوی و سامسونگ به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم جای گرفته‌اند. شرکت‌های فیت‌بیت و بت (Boat) هر دو به طور مشترک با عرضه ۳.۳ میلیون دستگاه یا به عبارت دیگر در اختیار داشتن ۲.۶ درصد از مجموع آمار، رده پنجم جدول را اشغال کرده‌اند.

شیائومی با عرضه ۱۲.۸ میلیون از مجموعه ۱۷ میلیون دست‌بندهای هوشمند توانسته است که پس از شرکت آمریکایی اپل، در جایگاه دوم قرار بگیرد. بنابراین عرضه چنین محصولاتی اصلاً دور از ذهن به نظر نمی‌رسد و با توجه به نیاز گسترده بازار، تنوع زیادی هم در آن‌ها دیده می‌شود. از این رو تا پیش از معرفی رسمی نمی‌توان به پیش‌بینی آن‌ها پرداخت. برای اطلاع از آخرین اخبار می‌توانید وب‌سایت تکفارس را دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید