مشخصات کامل موتو G30 و موتو E7 پاور فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل موتو G30 و موتو E7 پاور فاش شد - تکفارس 

مشخصات کامل موتو G30 و موتو E7 پاور فاش شد

مهدی ملکی
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - 20:00
موتو G30

هفته پیش اولین جزئیات مربوط به موتورولا موتو E7 پاور و موتو G30 افشا شد و ما شاهد برخی از جزئیات کلیدی مشخصات آن‌ها بودیم. حال وب‌سایت آلمانی Win Future تمام مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هر دو محصول را فاش کرده است که در این بین می‌توان برخی از رندرهای جدید موتو E7 پاور را نیز نظاره کرد که رنگ جدیدی را به نمایش می‌گذارد.

موتو G30

ابتدا با موتو G30 شروع می‌کنیم. این محصول دارای یک پردازنده اسنپدراگون ۶۶۲ و یک نمایشگر ۶.۵ اینچی HD+ از نوع IPS خواهد بود. دستگاه مورد بحث با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت به بازار افزوده خواهد شد که البته با توجه گزارش‌های غیررسمی پیشین، احتمالاً شاهد در دسترس قرار گرفتن پیکربندی دیگری با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت نیز باشیم. افزون بر این، دستگاه مذکور از درگاه کارت میکرو SD برای افزایش حافظه پشتیبانی خواهد کرد و به صورت پیش‌فرض اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند.

گزارش هفته پیش ادعا می‌کرد که موتو G30 یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در قسمت پشت خواهد داشت که در کنار لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی بری ثبت تصاویر ماکرو و تشخیص عمق، ماژول دوربین را تشکیل خواهد داد. با این حال گزارش وب‌سایت Win Futrue باور دارد که دوربین سلفی و دوربین فوق عریض هر دو با کیفیت ۸ مگاپیکلسلی طراحی شده‌اند.

موتو G30

موتو G30 از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و یک حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی دستگاه بهره‌مند خواهد بود که در کنار فناوری NFC، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه شارژ USB-C، از موارد کاملاً مرسوم این روزها محسوب می‌شوند.

موتو E7 پاور

حال نوبت به موتو E7 پاور می‌رسد که به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی HD+ از نوع LCD و یک بریدگی قطره‌شکل برای جایگیری دوربین سلفی مجهز خواهد بود. در قسمت پشت دستگاه می‌توان به مشاهده حسگر تشخیص اثر انگشت پرداخت که در راستای فلش LED ماژول دوربین دوگانه دستگاه قرار گرفته است. این ماژول شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. با این حال یک بار دیگر باید به گزارش هفته پیش اشاره کنیم؛ آن گزارش ادعا می‌کرد که دوربین ثانویه دستگاه یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق خواهد بود که البته فعلاً نمی‌توان درباره صحت هیچ‌کدام تصمیم‌گیری کرد.

گزارش جدیدتر در ادامه افشای خود اضافه می‌کند که موتو E7 پاور از یک پردازنده هلیو G25 این سری استفاده خواهد کرد و ما این بار شاهد استفاده از هلیو P22 نخواهیم بود. گویا این محصول به صورت پیش‌فرض به اجرای سیستم عامل اندروید ۱۰ خواهد پرداخت که در کنار ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، به کاربران گزینه‌های قابل توجهی را پیشنهاد خواهد داد. از سوی دیگر ما پیش‌تر وجود نسخه‌های دارای رم ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی را نیز شنیده‌ایم و نمی‌توان در این‌باره مطمئن شد. موتو E7 پاور نیز همانند دستگاه پیشین از یک درگاه کارت میکرو SD برای افزایش حافظه، پشتیبانی خواهد کرد.

موتو G30

استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از دیگر مواردی است که Win Future روی آن اصرار دارد و حتی ذکر می‌کند که این دستگاه با قیمت ۱۵۰ یورو در اروپا عرضه خواهد شد. موتو E7 پاور همراه با یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در بالای دستگاه و در دو رنگ آبی و قرمز به بازار عرضه خواهد شد. نسخه آبی مدتی پیش در گزارش هفته قبل فاش شده بود اما اکنون ما می‌توانیم نسخه قرمز رنگ را نیز مشاهده کنیم.

موتورولا در حال حاضر هیچ بیانیه رسمی در مورد موتو E7 پاور و موتو G30 منتشر نکرده است اما با توجه به مشخصاتی که تاکنون فاش شده‌اند، نباید فاصله چندانی به یک رونمایی رسمی داشته باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.