اولین اطلاعات مربوط به گلکسی تب S8 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
اولین اطلاعات مربوط به گلکسی تب S8 سامسونگ فاش شد - تکفارس 

اولین اطلاعات مربوط به گلکسی تب S8 سامسونگ فاش شد

حامد شهرزاد
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - 19:00
samsung galaxy tab

اگر گلکسی تب S8 سامسونگ از برنامه معرفی نسخه قبلی تبلت‌های سری S سامسونگ پیروی کند، باید در ماه آگوست منتظر انتشار آن باشیم. ممکن است تصور کنید که زمان فاش شدن شایعات و اطلاعات مربوط به این تبلت هنوز خیلی زود است اما این‌طور نیست. سامسونگ به‌تازگی نام این دستگاه را فاش کرده است.

همان‌طور که در وب‌سایت فناوری روسی Androidu.ro ذکر شده است، در راهنمای وب‌سایت سامسونگ می‌توانید کارت‌های حافظه پشتیبانی شده توسط تبلت‌های سامسونگ را پیدا کنید و یکی از آن‌ها با عنوان «سامسونگ گلکسی تب S8 انترپرایز ادیشن» ذکر شده است.

به‌طور کلی، «انترپرایز ادیشن» دستگاه‌های سامسونگ مشابه نسخه استاندارد است، اما همراه با برخی ویژگی‌های دیگر و بهینه‌سازی‌های مربوط به این دستگاه‌ها به‌منظور استفاده توسط کارمندان در بخش‌های مختلف شرکت‌ها معرفی و عرضه می‌شود. برخی از این ویژگی‌ها شامل توانایی برنامه‌ریزی برای به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل، به‌روزرسانی‌های امنیتی چهارساله و امکان کنترل از راه دور دستگاه‌ها برای موارد مربوط به به‌روزرسانی است.

دقیقاً چه اطلاعاتی درباره این تبلت فاش شده است؟

اگرچه به‌طور کلی، سامسونگ گلکسی تب S8 انترپرایز ادیشن نسخه اصلی گلکسی تب S8 نیست، اما از نظر مشخصات فنی ممکن است دارای موارد یکسان باشد. به هر حال، در صورت نبود نسخه اصلی یک دستگاه، نسخه‌های ویژه مانند انترپرایز ادیشن وجود نخواهند داشت.

بنابراین، می‌توان با استفاده از خبر جدید، اطلاعاتی را درباره این تبلت به دست آورد که البته زیاد نیست. بدیهی است که این دستگاه دارای یک اسلات کارت حافظه microSD خواهد بود که می‌تواند تا فضای ذخیره‌سازی ۱ ترابایت را پشتیبانی کند.

متأسفانه در حال حاضر، نام این دستگاه و پشتیبانی از کارت حافظه تنها اطلاعاتی است که فاش شده است. وقتی اطلاعات بیشتری از گلکسی تب S8 سامسونگ منتشر شود، ما قطعاً این اطلاعات را در اختیارتان قرار خواهیم داد. انتظار می‌رود این تبلت در نیمه دوم سال جاری منتشر شود، اما بعید به نظر می‌رسد به‌زودی اطلاعات دیگری درباره آن به‌دست آوریم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید