همکاری موتورولا با گروه بولیت برای ساخت گوشی های جان سخت و مقاوم - تکفارس 
همکاری موتورولا با گروه بولیت برای ساخت گوشی های جان سخت و مقاوم - تکفارس 

همکاری موتورولا با گروه بولیت برای ساخت گوشی های جان سخت و مقاوم

محمدحسین فرقانی
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - 18:01
بولیت موتورولا Bullit Motorola

شرکت موتورولا اخیراً تصمیم به امضای قراردادی برای همکاری بلندمدت با گروه بولیت (Bullit Group)، یعنی سازنده گوشه‌های هوشمندی چون Cat و Kodak и Land Rover، گرفته است.

این گروه موبایل‌سازی واقع در انگلستان، تمرکز فعالیت‌های خود را روی ساخت گوشی‌های هوشمند به اصطلاح جان‌سخت و «دارای پایداری و مقاومت بالا در برابر ضربات فیزیکی» قرار داده و هدفش از عقد این قرارداد، ساخت گوشی‌های این‌چنینی با برند موتورولا می‌باشد که در برابر ضربهٔ شدید یا افتادن روی زمین از سطوح بالاتر، مقاوم خواهد بود.

دیو فلوید (مؤسس بولیت) در این باره می‌گوید:

«توافق ایجادشده بین دو شرکت بسیار اتحادی استراتژیک است که به بولیت این امکان را می‌دهد تا از تخصصش برای ساخت محصولات بی‌نظیری با برند موتورولا استفاده نماید. موتورولا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازندهٔ گوشی‌های هوشمند در جهان بوده و هست.»

بولیت موتورولا Bullit Motorola

گروه بولیت تجربهٔ خود در ساخت این سری گوشی‌های هوشمند را یازده سال پیش آغاز نموده و هم‌اکنون برای گوشی‌های مدل Cat و Land Rover خود، کار طراحی، ساخت و تولید و نیز توزیع آن‌ها را در بیش از ۵۰ بازار جهانی انجام می‌دهند.

موتورولا نیز در زمینهٔ ساخت چنین مدل گوشی‌هایی در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ تجاربی کسب کرده‌است. آن‌ها پیش از این، مدل‌های Moto Z Force و Moto Z2 Force را با برند شرکت‌شان منتشر کردند و حال، باید صبر کرد و دید همکاری‌شان با گروه با تجربهٔ بولیت در این زمینه، به کجا ختم خواهد شد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید