سامسونگ گلکسی M31s به‌روزرسانی OneUI 3.0 را دریافت کرد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی M31s به‌روزرسانی OneUI 3.0 را دریافت کرد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی M31s به‌روزرسانی OneUI 3.0 را دریافت کرد

خشایار جهانی
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - 12:18
galaxy m31s

گوشی گلکسی M31s نسخه بهبودیافته گلکسی M31 است. سامسونگ این گوشی را در نیمه دوم ۲۰۲۰ معرفی کرد که در ابتدا با اندروید ۱۰ و رابط کاربری OneUI 2.0 عرضه شده بود. حالا طبق گفته این شرکت، به‌روزرسانی OneUI 3.0 براساس اندروید ۱۱ را منتشر کرده است.

طبق گزار SamMobile، نسخه ۳٫۱ رابط کاربری OneUI برای گلکسی M31s در حال حاضر در روسیه و اکراین منتشر شده است. این به‌روزرسانی با شماره M317FXXU2CUB1 و پچ امنیتی فوریه منتشر می‌شود. همان‌طور که انتظار می‌رفت، نه‌تنها سیستم‌عامل اندروید ۱۱ برای این گوشی عرضه شد، بلکه رابط کاربری OneUI نیز برای M31s منتشر شد تا کاربران از ویژگی‌های جدید این نسخه بهره‌مند شوند. البته، مانند تمام گوشی‌های سری M، برخلاف گوشی‌های پرچمدار، نمی‌شود از تمام قابلیت‌های OneUI 3.0 بهره‌مند شد.

به هر حال، برای دریافت به‌روزرسانی رابط کاربری این گوشی، به قسمت تنظیمات، سپس دانلود نرم‌افزار (Software update) رفته و بعد دانلود و نصب را بزنید. اگر هم به‌روزرسانی برای شما نمایش داده نمی‌شود کافی است چند روز صبر کنید، زیرا این به‌روزرسانی برای مناطق مختلف دنیا به‌ترتیب در حال منتشر شدن است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید