شیائومی ردمی نوت ۱۰ به صورت رسمی در ماه مارس معرفی می‌شود - تکفارس 
شیائومی ردمی نوت ۱۰ به صورت رسمی در ماه مارس معرفی می‌شود - تکفارس 

شیائومی ردمی نوت ۱۰ به صورت رسمی در ماه مارس معرفی می‌شود

مهدی ملکی
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - 21:38
ردمی نوت ۱۰ شیائومی

سری گوشی‌های ردمی نوت ۱۰ و نوت ۹T از مورد انتظارترین محصولات سال جاری میلادی هستند و حال به تازگی مشخص شده است که در اوایل ماه مارس موارد قابل توجهی را شاهد خواهیم بود. اعلامیه معرفی نوت ۱۰ (در تاریخ مذکور) روی حساب رسمی ردمی در توییتر منتشر شده است.

تیزر مذکور به تنهایی مورد خاصی را فاش نمی‌کند و تنها ادعا دارد که این مدل‌ها نسبت به ورودی‌های قبلی سری یک تغییر اساسی خواهند داشت. شایعات پیشین به دفعات استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی را ذکر کرده بودند اما هنوز هیچ چیزی به طور رسمی تایید نشده است.

جدای از این که در حال حاضر خبر خاصی از ردمی نوت ۹T 5G منتشر نشده است، مدتی پیش اطلاعات قابل توجهی از گوشی هوشمند مورد بحث منتشر شده بود. فهرست‌بندی این گوشی در فروشگاه دیجیتال آمازون جزئیات کلیدی و رندرهای آن را به نمایش گذاشته بود؛ در حال حاضر صفحه مذکور از دسترس خارج شده است ولی کاربران اطلاعات و تصاویر را پیش‌‌تر ذخیره کرده‌اند.

طرح ردمی نوت 10

طبق این تصاویر حداقل می‌توان مطمئن بود که ردمی نوت ۹T در دو رنگ مشکی و بنفش در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین می‌توان از تصاویر این‌گونه برداشت کرد که دوربین سلفی در گوشه بالا سمت چپ دستگاه داخل روزنه قرار خواهد گرفت و حسگر اثر انگشت نیز در کناره گوشی قرار خواهد داشت. قسمت پشت ردمی نوت ۹T دارای دوربین سه‌گانه دایره‌شکل و البته یک فلش LED به عنوان تکمیل کننده طراحی و نیاز کاربران خواهد بود.

مشخصات سخت‌افزاری ردمی نوت ۹T شیائومی

ردمی نوت ۹T 5G دارای یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی FHD+ خواهد بود که از رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ نیز پشتیبانی و به کاربران نسبت ابعاد ۱۹.۵:۹ را ارائه خواهد کرد. این دستگاه مشخصاً مجهز به دو بلندگو خواهد بود و این امری بدیهی به شمار می‌آید.

شیائومی در تولید این دستگاه از پردازنده دایمنسیتی ۸۰۰U بهره خواهد برد تا شبکه ۵G و سایر موارد به خوبی پیاده شوند. دستگاه یاد شده مجهز به رم LPPRDR4x، حافظه UFS 2.2 و درگاه میکرو SD برای افزایش حافظه نیز خواهد بود. این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع ۱۸ وات نیز پشتیبانی می‌کند. تایید شده است که فناوری NFC نیز جزوی از ویژگی‌های این دستگاه به شمار می‌آید.

ردمی نوت ۹T دارای یک دوریبن سلفی ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود؛ افزون بر آن در پشت دستگاه شاهد یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و البته دوربین سوم مرسوم ۲ مگاپیکسلی دیگر خواهیم بود.

در حال حاضر هیچ صحبتی از قیمت‌گذاری این دستگاه به میان نیامده است اما به نظر می‌رسد که ردمی نوت ۹T 5G به عنوان نسخه ارتقا یافته دیگر گوشی شیائومی یعنی ردمی نوت ۹ ۵G عرضه شود. فعلاً اطلاعی از قیمت ردمی نوت ۱۰ در دست نیست اما به زودی موارد جدیدی را مشاهده خواهیم کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید