اطلاعات سری ردمی K40 در وب‌سایت TENAA منتشر شد - تکفارس 
اطلاعات سری ردمی K40 در وب‌سایت TENAA منتشر شد - تکفارس 

اطلاعات سری ردمی K40 در وب‌سایت TENAA منتشر شد

مهدی ملکی
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - 21:30
اطلاعات سری ردمی K40 در وب‌سایت TENAA منتشر شد - تکفارس 

به تازگی معاون ارشد شرکت مذکور لو ویبینگ (Lu Weibing) تایید کرده است که در تاریخ ۷ اسفندماه سال جاری (۲۵ فوریه ۲۰۲۱ میلادی) شاهد رونمایی از ردمی K40 خواهیم بود. بنابراین به نظر می‌رسد که شیائومی در روزهای اخیر، ساعات پرمشغله‌ای را می‌گذراند. به تازگی سه عدد از گوشی‌های هوشمند این شرکت توسط گواهینامه TENAA خود فاش شده‌اند که جدای از عدم وجود مشخصات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، چندین تصویر از آن‌ها منتشر شده است.

دو عدد از این گوشی‌های هوشمند به خانواده ردمی مربوط هستند که احتمالاً از سری K40 باشند و دیگری احتمالاً جزوی از سری می و محصول مورد انتظار می ۱۰ الترا باشد؛ با وجود آن که می ۱۰ الترا حدس خوبی است اما گویا یک مدل به‌خصوص از می ۱۱ که به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز باشد، محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

گوشی‌های مربوط به خانواده ردمی به دوربین‌های غیرمتداول دایره‌ای شکل مجهز هستند. این دوربین‌ها به صورت عمودی چیده شده‌اند و به شکل دو دایره بزرگ طراحی شده‌اند و در بین آن‌ها می‌توان دو لنز کوچک‌تر را به صورت افقی مشاهده کرد. افزون بر این‌ها می‌توان دو فلش LED را نیز مشاهده کرد که به صورت افقی در ماژول دوربین قرار گرفته‌اند.

حال به قسمت جالب ماجرا می‌رسیم؛ مدل پایه می ۱۰ الترا که با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ عرضه شد، هرگز نتوانست پای خود را به خارج از کشور چین باز کند و حال به نظر می‌رسد که یک نسخه بهبودیافته از آن، سرانجام در بازار جهانی نیز عرضه شود. سری گوشی‌های هوشمند ردمی K40 در تاریخ ۷ اسفندماه سال جاری (۲۵ فوریه ۲۰۲۱ میلادی) معرفی خواهد شد اما در حال حاضر هیچ گزارش رسمی مبنی بر یک نسخه جدیدتر از محصولات خانواده می منتشر نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید