اضافه شدن حالت تاریک و روشن به اپلیکیشن iOS الکسا - تکفارس 
اضافه شدن حالت تاریک و روشن به اپلیکیشن iOS الکسا - تکفارس 

اضافه شدن حالت تاریک و روشن به اپلیکیشن iOS الکسا

حامد شهرزاد
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - 18:30
Amazon-brings-Dark-and-Light-modes-to-Alexa-app-on-iOS-devices

اکنون، به‌روزرسانی مهمی در دسترس کاربران اپلیکیشن الکسا برای دستگاه‌های iOS قرار گرفته است. به‌روزرسانی جدید پشتیبانی از حالت‌های تاریک و روشن را به این اپلیکیشن اضافه کرده است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا فوراً بین آن‌ها جابجا شوند. این ویژگی همچنین از حالت پویا پشتیبانی می‌کند.

این به‌روزرسانی در ابتدا توسط فوربس کشف شد و هدف آن، بهبود بیشتر ویژگی‌های مربوط به دسترسی اپلیکیشن الکسا است. به لطف ویژگی جدید حالت پویا که به اپلیکیشن الکسا اضافه شده است، کاربران iOS دیگر نیازی به انتخاب اندازه متن در این اپلیکیشن را نخواهند داشت. در عوض، اپلیکیشن اکنون به‌طور خودکار اندازه متن در سطح سیستم را تنظیم می‌کند.

در مورد جزئیات مربوط به عملکرد حالت جدید تاریک و روشن این اپلیکیشن، ویژگی جدید به کاربران اپلیکیشن الکسا اجازه می‌دهد تا بین این دو حالت به‌سرعت جابجا شوند یا به اپلیکیشن اجازه دهند تا به‌طور خودکار از حالت مناسب استفاده کند. به‌طور پیش‌فرض، اپلیکیشن الکسا در طلوع و غروب خورشید ظاهر خود را تغییر می‌دهد، اما کاربران می‌توانند از طریق منوی تنظیمات iOS، اپلیکیشن را برای همیشه در حالت تاریک یا روشن قرار دهند.

پیش از این، اپلیکیشن الکسا ویژگی حالت تاریک را داشت، اما پس‌زمینه‌ای کاملاً سیاه را نشان نمی‌داد و پس‌زمینه جدید اضافه‌شده در این به‌روزرسانی، رنگ سیاه را بهتر نمایش می‌دهد. اپلیکیشن به‌روزشده الکسا در اپ استور بارگذاری شده است. بنابراین، می‌توانید برای بهره‌مندی از تغییرات اخیر، آن را بارگیری کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید