مشخصات گوشی‌های ردمی K40 و K40 پرو افشا شد - تکفارس 
مشخصات گوشی‌های ردمی K40 و K40 پرو افشا شد - تکفارس 

مشخصات گوشی‌های ردمی K40 و K40 پرو افشا شد

مهدی حلوائی
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - 17:00
ردمی K40 و K40 پرو

گوشی ‌های ردمی K40 و K40 پرو در تاریخ ۷ اسفند (۲۵ فوریه) رونمایی خواهند شد و برای دریافت اطلاعات کامل باید مدتی منتظر ماند. با این حال عکس های افشاشده، تفاوت‌های این دو گوشی را نشان می‌دهند.

هر دو گوشی از صفحه‌نمایش ۶٫۸۱ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل استفاده می‌کنند. شیائومی به‌طور رسمی اعلام کرده است که در این گوشی‌ها از پنل E4 لومینوس، که گوشی می ۱۱ نیز از آن بهره می‌برد، استفاده خواهد کرد. در نتیجه هر دو گوشی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و +HDR10 پشتیبانی خواهند کرد.

گوشی ردمی K40 پرو به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود و نسخه معمولی این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ (نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون ۸۶۵) استفاده خواهد کرد. همچنین نسخه‌ای که اعلام شده بود از پردازنده دیمنسیتی ۱۲۰۰ استفاده می‌کند، احتمالاً ردمی K40S نامیده خواهد شد.

ردمی K40 پرو تا ۱۲ گیگابایت رم و ردمی K40 تا ۶ گیگابایت رم را پشتیبانی خواهد کرد. همچنین نسخه پرو از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نسخه معمولی این گوشی از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند.

دوربین اصلی هر دو گوشی ۱۰۸ مگاپیکسل و دوربین‌های فوق عریض و تله‌فوتو  این دو گوشی به ترتیب ۵+۱۳ مگاپیکسل (نسخه پرو) و ۵+۸ (نسخه  معمولی) است. دوربین سلفی این گوشی‌ها ۳۰ مگاپیکسل می‌باشد.

شیائومی قیمت ردمی K40 پرو را ۳۰۰۰ یوان اعلام کرده است و به نظر می‌رسد نسخه معمولی آن قیمت کمتری داشته باشد. به احتمال زیاد K40S ارزان‌ترین گوشی این سری خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.