HTC از گوشی‌ مقرون‌به‌صرفه Wildfire E لایت رونمایی کرد - تکفارس 
HTC از گوشی‌ مقرون‌به‌صرفه Wildfire E لایت رونمایی کرد - تکفارس 

HTC از گوشی‌ مقرون‌به‌صرفه Wildfire E لایت رونمایی کرد

مهدی حلوائی
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - 15:30
گوشی HTC Wildfire E Lite

شرکت HTC با دقت در حال بررسی این است که چه محصولی را در چه کشوری عرضه کند. پس از اینکه گزارش‌ها از افزایش ارزش HTC برای سومین ماه پیاپی خبر داد، این شرکت تصمیم گرفت که یک گوشی ارزان و مقرون‌به‌صرفه، به نام Wildfire E لایت را به بازار عرضه کند.

گوشی Wildfire E لایت به‌طور رسمی در کشور روسیه و آفریقای جنوبی معرفی شد. با این حال احتمال عرضه آن در کشورهای دیگر نیز وجود دارد. قیمت این گوشی هوشمند ۱۰۰ دلار است پس انتظار ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای از آن نداشته باشید. در واقع این گوشی به قدری کم‌قدرت است که HTC مجبور شده در آن از سیستم‌عامل اندروید ۱۰ نسخه Go، که نسخه ساده‌تر اندروید ۱۰ برای گوشی‌های ضعیف است، استفاده کند.

گوشی Wildfire E لایت مجهز به ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه قابل ارتقا و پردازنده مدیاتک هلیو A20 است. همچنین این گوشی از صفحه‌نمایش ۵٫۴۵ اینچی +HD استفاده می‌کند و دارای دو دوربین ۸ و ۰٫۳ مگاپیکسلی است.

دوربین سلفی این گوشی ۵ مگاپیکسل بوده و از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. علاوه بر این یک حسگر اثرانگشت در پشت این گوشی قراردارد؛ چیزی که زیاد در بین گوشی‌های پایین‌رده دیده نمی‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید