مدیر سابق سخت‌افزار اپل ناظر محصولات جدید آن خواهد بود - تکفارس 
مدیر سابق سخت‌افزار اپل ناظر محصولات جدید آن خواهد بود - تکفارس 

مدیر سابق سخت‌افزار اپل ناظر محصولات جدید آن خواهد بود

امیر مهر علیزاده
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - 13:43
اپل

طبق گزارش بلومبرگ (Bloomberg)، رهبر سابق سخت‌افزار اپل، آقای دن ریکیو (Dan Riccio)، هم اکنون در حال نظارت بر روی محصولات واقعیت مجازی و همچنین دستگاه‌های تقویت‌شده این شرکت که هنوز معرفی نشده‌‌اند هست. آقای ریکیو ماه قبل از سمت مدیریت بخش سخت افزار اپل که از سال ۲۰۱۲ مشغول به کار بود، کناره‌گیری کرده است. وی گفتند که با تمرکز بر خلق یک چیز جدید در کمپانی باقی خواهند ماند ولی هنوز مشخص نیست که چه چیزی مد نظر ایشان بوده است.

دن ریکیو

مایک راکول (Mike Rockwell)، کسی که قسمت واقعیت مجازی و AR کمپانی اپل را اداره می‌کند، هنوز هم مسئول توسعه محصولات جدید اپل هست. اما برای اولین دستگاه اپل که به فضا می‌رود، آقای ریکیو وظیفه نظارت کامل را بر عهده خواهد داشت.

این گزارش‌های چندین ساله مشخص کردند که شرکت اپل بر روی دستگاه‌های AR و VR کار می‌کند. این گزارش‌ها توسط سرمایه‌گذاری‌های پیوسته شرکت اپل در زمینه AR بر روی گوشی‌های آیفون و آیپد و اظهارات تلخ مدیر عامل، آقای تیم کوک (Tim Cook)، به قوت خود باقی‌ مانده‌اند.

آخرین گزارشات هدف شرکت اپل را برای شروع کار بر روی یک هدست واقعیت مجازی به عنوان اولین سنگ‌بنای خود برای پیش‌روی این شرکت به سمت یک دستگاه چشمگیر و تقویت‌شده واقعیت مجازی را پیش‌بینی می‌کند. طبق گزارشها‌، قیمت احتمالی برای این دستگاه واقعیت مجازی احتمالاٌ ۳۰۰۰ دلار باشد و در سال ۲۰۲۲ عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید