از گوشی شیائومی می ۱۱ رونمایی شد - تکفارس 
از گوشی شیائومی می ۱۱ رونمایی شد - تکفارس 

از گوشی شیائومی می ۱۱ رونمایی شد

مهدی حلوائی
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - 20:43
شیائومی Mi 11

شرکت شیائومی بالاخره از گوشی  می ۱۱ رونمایی کرد و همان‌طور که انتظار می‌رفت این مدل تفاوت‌هایی نسبت به گوشی‌های دیگر این شرکت دارد. همچنین شیائومی اشاره کرد که رنگ‌بندی‌های مختلف این گوشی در راه است.

واضح‌ترین تفاوت، نبود مدل با حافظه ۲۵۶GB و رم ۱۲GB و عدم عرضه شارژر ۵۵ واتی GaN به همراه این محصول است. با این حال کاربران چینی می‌توانند این شارژر را به صورت رایگان دریافت کنند. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی AMOLED با عمق رنگ ۱۰ بیت است و از رزولوشن QHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. مدل‌های موجود شامل مدل با حافظه ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت، و مدل با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت می‌‌شود. همچنین شیائومی اعلام کرد که این گوشی مجهز به حسگر داخلی ضربان قلب که با حسگر اثرانگشت ادغام شده، ‌می‌باشد. این شرکت مطلب خاصی را در مورد این ویژگی اضافه نکرد اما به حضور آن در مراسم رونمایی از این گوشی اشاره کرد.

شیائومی Mi 11

دوربین اصلی این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسل بوده و از دریچه دیافراگم f/1.9 استفاده می‌کند و دوربین دوم آن ۱۳ مگاپیکسل است و با دریچه دیافراگم f/2.4 قابلیت گرفتن عکس‌های فوق‌عریض را دارد. علاوه بر این، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 برای عکاسی ماکرو (ثبت تصاویر بزرگ از اشیای ریز) در پشت گوشی قرار دارد. دوربین سلفی گوشی نیز ۲۰ مگاپیکسل می‌باشد. همچنین این گوشی از یک باتری ۴,۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت استفاده می‌کند و می‌توان با استفاده از شارژر ۵۰ واتی به صورت بی‌سیم و یا با کابل، آن‌ را شارژ کرد.

قیمت مدل پایه این گوشی ۷۴۹ یورو و مدل بزرگ‌تر آن با حافظه ۲۵۶ گیگابایت، ۷۹۹ یورو اعلام شده است. پیش‌خریدها از تاریخ ۸ اسفند (۲۶ فوریه) شروع خواهد شد و در ماه اسفند (مارس) این گوشی به‌طور رسمی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید