احتمالاً مشخصات بلک شارک ۴ پرو افشا شده است - تکفارس 
احتمالاً مشخصات بلک شارک ۴ پرو افشا شده است - تکفارس 

احتمالاً مشخصات بلک شارک ۴ پرو افشا شده است

مهدی ملکی
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - 19:30
بلک شارک ۴

یک گوشی هوشمند بلک شارک با نام رمز Kaiser و شماره مدل KSR-A0 هفته روی داشبورد گوگل پلی همراه با جزئیاتی نظیر نمایشگر فول HD+ و رم ۸ گیگابایت مشاهده شد. به نظر می‌رسد که این محصول بلک شارک ۴ باشد و حال پیش از معرفی رسمی، گوشی هوشمند دیگری از خانواده بلک شارک با شماره مدل PRS-A0 و نام رمز penrose روی داشبورد گوگل پلی ظاهر شده است.

گوشی PRS-A0 که گفته می‌شود بلک شارک ۴ پرو خواهد بود، روی این داشبورد با مشخصات قابل توجهی همانند اندروید ۱۱، ۱۲ گیگابایت رم و یک نمایشگر فول HD+ ظاهر شده است. در جزئیات این صفحه از پردازنده SM8250 نام برده شده است که همان کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ است اما این مورد می‌تواند یک اشتباه کاملاً فاحش باشد؛ چرا؟ چون پیش‌تر تایید شده بود که گوشی بعدی شرکت بلک شارک به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود اما ما آن را با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ روی داشبور گوگل پلی دیدیم.

منبع مذکور شامل یک تصویر از PRS-A0 نیز می‌شود که خبر از قرارگیری دوربین سلفی در قسمت بالا وسط نمایشگر می‌دهد. مورد بعدی که تصویر آشکار می‌کند، قرارگیری محل دکمه‌ها است؛ دکمه‌های این دستگاه در یک سمت قرار نگرفتند و در هر دو لبه کناری شاهد وجود دکمه‌های معمول خواهیم بود. افزون بر آن تعداد دکمه‌ها بسیار زیاد به نظر می‌رسند. دکمه‌های سمت چپ احتمالاً مربوط به کلیدهای کنترلر صدا و دکمه سمت راست مربوط به موارد مورد نیاز بازی‌ها باشند.

اگر هنوز متوجه نشدید، باید یک بار دیگر هم به نمایشگر بلک شارک ۴ پرو (اگر شماره مدل PRS-A0 مربوط به همین دستگاه باشد) اشاره کنیم. اگرچه بلک شارک ۴ پرو با نمایشگر فول HD+ در داشبور گوگل پلی لیست شده است اما بلک شارک ۳ پرو پیش‌تر با نمایشگر QHD+ به بازار عرضه شده بود. بنابراین می‌توان گفت که جزئیات مربوط به بلک شارک ۴ بسیار نامفهوم و غیرقابل اتکا هستند. با این حال ما در مورد برخی از موارد مهم بلک شارک ۴ پرو هیچ‌گونه اطلاعی در دست نداریم. تنها می‌توان گفت که بلک شارک ۴ پایه احتمالاً به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند منتشر شود.

بلک شارک ۴

با وجود آن که ما هنوز از زمان و تاریخ رسمی معرفی محصول جدید این شرکت اطلاع نداریم اما شاید مانند سال پیش، این تولیدکننده چینی امسال هم دو نسخه از گوشی‌های مخصوص خود عرضه کند. البته تولیدکننده‌های چینی معمولاً به دلیل بد شگون دانستن عدد ۴، آن را در نام‌گذاری محصولاتشان در نظر نمی‌گیرند. در نتیجه باید منتظر باقی ماند و دید که آیا محصول بعدی بلک شارک با عدد ۴ شناخته خواهد شد یا ۵!

مدیر عامل اجرایی این تولیدکننده تجهیزات الکترونیک یعنی لو یوژو (Lou Yozhou) به تازگی در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) به محصول بعدی گوشی‌های خانواده بلک شارک اشاره کرده است. او در شبکه اجتماعی مذکور وعده داده که گوشی گیمینگ رو به عرضه این شرکت به معنای واقعی کلمه شکست ناپذیر است. او پیش‌تر نیز قبل از معرفی تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ تایید کرده بود که شرکت بلک شارک یکی از اولین تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند مجهز به این پردازنده خواهد بود. بنابراین انتظار می‌رود که گوشی بعدی بلک شارک به یک پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.