عملکرد خوب HTC در سه ماه گذشته - تکفارس 
عملکرد خوب HTC در سه ماه گذشته - تکفارس 

عملکرد خوب HTC در سه ماه گذشته

خشایار جهانی
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - 11:02
htc

شرکت HTC گزارش عملکرد مالی خود را منتشر کرد که در آن خبر از رشد درآمد در ماه‌های نوامبر و دسامبر می‌دهد. این رشد می‌تواند حاکی از آن باشد که برخلاف پیش‌بینی‌ها، این شرکت تایوانی رو به افول نخواهد بود.

همچنین این شرکت در ماه گذشته درآمد ۱۷٫۶۱ میلیون دلاری را تجربه کرد که ۳ درصد از مدت مشابه سال گذشته بیشتر است. البته درآمد این شرکت نسبت به ماه دسامبر ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده است که البته باید گفت ماه ژانویه برای بسیاری از شرکت‌های حوزه فناوری همیشه ماه کم‌درآمدی بوده است و درنتیجه HTC هم از این قضیه مستثنی نیست.

علاوه‌بر این‌که HTC سه ماه گذشته رشد فروش داشته است، خبر بهتر این است که به‌نظر می‌رسد سرعت رشد فروش این شرکت نیز در حال افزایش است. در ماه نوامبر، افزایش درآمد نسبت به سال گذشته ۰٫۹۶ درصد بود، اما در ماه دسامبر این عدد به ۱٫۰۲ درصد و در ماه ژانویه این عدد به ۲٫۹۹ درصد رسید.

از آن‌جایی که این غول سابق دنیای گوشی هوشمند می‌تواند این رشد را در ماه‌های آتی هم ادامه دهد، اعداد و ارقام حال حاضر نیز بسیار مثبت و در راستای اهداف این شرکت هستند. آخرین‌باری که HTC سه ماه متوالی رشد را تجربه کرد در اوایل سال ۲۰۱۵ پس از معرفی گوشی HTC وان (M9) بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید