تمام موجودی گوشی موتورولا اج S در دو دقیقه فروخته شد - تکفارس 
تمام موجودی گوشی موتورولا اج S در دو دقیقه فروخته شد - تکفارس 

تمام موجودی گوشی موتورولا اج S در دو دقیقه فروخته شد

خشایار جهانی
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - 10:30
Moto Edge S

هفته گذشته، موتورولا از گوشی اج S در چین رونمایی کرد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. این گوشی که طراحی متفاوتی نسبت به مدل سال قبل، یعنی اج S و اج S پلاس دارد، دارای نمایشگر ۶٫۷ اینچی LCD با رزولوشن ۲۵۲۰×۱۰۸۰ است. این محصول که نسبت ابعاد تصویر آن ۹:۲۱ است، نمایشگری ۹۰ هرتزی نیز دارد. پردازنده این گوشی اسنپدراگون ۸۷۰ است که در واقع نسخه بهبودیافته اسنپدراگون +۸۶۵ می‌باشد.

این گوشی در سه نسخه عرضه خواهد شد. یکی نسخه ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۰۹ دلار، نسخه دوم با رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۳۷۱ دلار، و نسخه سوم با رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۴۳۲ دلار به فروش می‌رسد.

در پنل پشتی این گوشی ۴ دوربین مشاهده می‌شود. اولین دوربین دارای حسگر ۶۴ مگاپیکسلی، دومی دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض، سومی دارای حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق و آخری نیز حسگر TOF می‌باشد. به‌علاوه این گوشی دارای دو دوربین سلفی، که یکی ۸ مگاپیکسلی اصلی و دیگری ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض است. باتری این دستگاه ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بوده که دارای شارژر ۲۰ واتی درون جعبه نیز هست. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر ضربان قلب و فشار خون اشاره کرد.

Moto Edge S

موتورولا اج S در رنگ‌های آبی و نقره‌ای در چین عرضه شد. موتورولا در پلتفرم ویبو اعلام کرد که ۱۰۰۰۰ واحد از این گوشی در عرض دو دقیقه به فروش رفت که یعنی در هر ثانیه ۸۳ گوشی اج S فروخته شد.

تا قبل از پایان سه‌ماهه اول امسال، موتورولا این گوشی را برای بازارهای جهانی با نام موتورولا G100 عرضه خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.