ریلمی گوشی ارزان قیمت V11 5G را معرفی کرد - تکفارس 
ریلمی گوشی ارزان قیمت V11 5G را معرفی کرد - تکفارس 

ریلمی گوشی ارزان قیمت V11 5G را معرفی کرد

آرمین مکاری
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - 19:00
Realme V11

شرکت ریلمی (Realme) به‌تازگی یک گوشی هوشمند ارزان قیمت جدید را به نام V11 5G در چین معرفی کرده است. این گوشی همراه با چیپست دایمنسیتی ۷۰۰، دو دوربین در پشت و یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری عرضه می‌شود.

پنل جلویی ریلمی V11 شامل یک LCD 6.52 اینچی با وضوح HD+، نسبت تصویر ۲۰:۹ و حفره دوربین ۸ مگاپیکسلی است و جای تعجب ندارد که نرخ تازه‌سازی نمایشگر این گوشی فقط ۶۰ هرتز است. همچنین حسگر اثر انگشت آن با دکمه پاور در کنار گوشی ادغام شده است. ممکن است در نگاه اول دوربین پشت این گوشی سه‌گانه به‌نظر برسد، اما تنها شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است و دایره سوم در واقع یک لوگوی AI است و حفره چهارم نیز مربوط به فلش LED است.

ریلمی V11 5G همراه با رابط کاربری Realme UI و اندروید ۱۱ عرضه خواهد شد. ظرفیت باتری این گوشی ارزان قیمت ۵۰۰۰ میلی آمپر است و با یک شارژر سریع ۱۸ واتی و درگاه USB-C همراه شده است. از دیگر گزینه‌های اتصال این گوشی می‌توان به جک ۳٫۵ میلی‌متری، بلوتوث نسخه ۵٫۱ و آخرین استانداردهای وای‌فای ۸۰۲٫۱۱ اشاره کرد.

Realme V11-1

این گوشی تنها در یک مدل با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۱۸۵ دلار معرفی شده است و کاربران می‌توانند دو رنگ آبی یا خاکستری را انتخاب کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.