قطع پشتیبانی یوتیوب برای اپل TV ورژن ۲۰۱۲ - تکفارس 
قطع پشتیبانی یوتیوب برای اپل TV ورژن ۲۰۱۲ - تکفارس 

قطع پشتیبانی یوتیوب برای اپل TV ورژن ۲۰۱۲

امیر مهر علیزاده
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - 11:18
Apple Tv

با شروع ماه بعد، یوتیوب دیگر برای استریم بر روی اپل TV نسل سوم که برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ عرضه شده‌اند در دسترس نخواهد بود. خبرگزاری ۹to5Mac گزارش کرد که برای کاربران این دستگاه‌ها در صفحه نمایش پیغامی در حال نشان داده شدن است که از تغییرات پیش رو آگاهشان سازد. نسل چهار اپل TV مدل HD و نسل پنجم یعنی اپل TVمدل ۴K، دو اپل TV با قابلیت استریم هستد که شرکت اپل در حال حاضر به فروش می‌رساند و تحت تاثیر این تغییر قرار نگرفته‌اند.

گزارش ۹to4Mac به این شرح است:

با ورود به اوایل ماه مارس، یوتیوب دیگر بر روی اپل TV (نسل سوم) در دسترس نخواهد بود. هرچند شما می‌توانید یوتیوب را در اپل TVهای  ۴K، HD ، آیفون و یا آی پد تماشا کنید. با سرویس ایرپلی (AirPlay) شما می‌توانید یوتیوب را در سیستم عامل آی او اس به صورت مستقیم در هر اپل TVای (نسل ۳ یا بیشتر) تماشا کنید.

با این که به زودی یوتیوب برای اپل TV (نسل ۳) از دسترس خارج خواهد شد، کاربران خواهند توانست تا این سرویس را از طریق ایرپلی از آیفون یا آیپد استریم کنند.

دیگر سرویس‌های استریم نیز به تدریج پشتیبانی خود از اپل TV (نسل قدیمی) را قطع می‌کنند. سال قبل، کمپانی HBO نرم افزار HBO خود را بعد از به تاخیر انداختن فیلم‌ها به علت وقوع همه‌جا گیری ویروس کرونا، از اپل TVهای نسل دوم و سوم برچیدند. این اپلیکیشن‌ها هم آخرین اپلیکیش نخواهند بود. همانطور که اپل TVهای جدید tvOS و ویژگی‌ اپ استور (App Store) به صورت پیش فرض را دارا هستند، اپلیکیشن‌های مربوط به اپل TV نسل قدیم وابسته به سرویس استریم هستند که اپل باید صورت مستقیم با این سرویس‌ها همکاری کند تا پشتیبانی ارائه دهند.

اگر صاحب اپل TV نسل قدیمی هستید و بدون نرم افزار یوتیوب نمی‌توانید ادامه دهید، باید به فکر تعویض اپل TV خود باشید. یا می‌توانید از سرویس‌های استریم جایگزین مانند Roku Streaming Stick Plus و Roku Premiere استفاده کنید که مقرون به صرفه تر از مدل‌های جدید اپل برای دستگاه‌های استریم هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید