برنامه رسمی تیک تاک برای تلویزیون های اندرویدی منتشر شد - تکفارس 
برنامه رسمی تیک تاک برای تلویزیون های اندرویدی منتشر شد - تکفارس 

برنامه رسمی تیک تاک برای تلویزیون های اندرویدی منتشر شد

آرمین مکاری
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - 19:00
تیک تاک

بنابر اعلام تیک تاک (TikTok)، این برنامه رسماً به سیستم‌عامل اندروید تیوی آمده است. این برنامه در حال حاضر در فروشگاه پلی استور موجود است اما به‌نظر می‌رسد هنوز در بعضی مناطق بر روی تلویزیون‌های اندرویدی در دسترس نیست.

عملکرد تیک تاک در اندروید تیوی ( Android TV) بسیار شبیه به این برنامه در تلویزیون‌های سامسونگ در انگلستان است. ویدئوها به صورت عمودی و دقیقاً مانند نسخه گوشی‌های هوشمند پخش می‌شوند که در صفحه‌ای قابل پیمایش و همراه با دسته‌بندی ویدیوها هستند. همچنین در این برنامه به حساب کاربری خود نیز دسترسی دارید. با توجه به تجربه کاربران، نسخه اندروید تیوی کاملاً با آنچه تیک تاک در فایر تیوی (Fire TV) آمازون عرضه کرده متمایز است. در نسخه فایر تیوی برای تماشای ویدیوهای تیک تاک نیازی به ورود به حساب کاربری نیست.

از زمان عرضه این برنامه بر روی سیستم‌عامل اندروید مخصوص تلویزیون، بسیاری از کاربران به مشکلاتی برای استفاده از آن برخورده‌اند. بعضی کاربران موفق به بارگیری یا نصب برنامه نشده‌اند و برخی دیگر هنگام ورود به برنامه، خطایی دریافت کرده‌اند که برنامه تیک تاک هنوز در منطقه آن‌ها در دسترس نیست. انتظار می‌رود این برنامه به‌زودی در دسترس همه کاربران قرار بگیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.