گواهینامه TENNA سامسونگ گلکسی A52 صادر شد - تکفارس 
گواهینامه TENNA سامسونگ گلکسی A52 صادر شد - تکفارس 

گواهینامه TENNA سامسونگ گلکسی A52 صادر شد

مهدی ملکی
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - 18:30
گلکسی A52

سامسونگ گلکسی A52 5G به تازگی در وب‌سایت چینی TENNA فهرست‌بندی شده است که به این ترتیب برخی از جزئیات نامفهوم آن را فاش می‌کند. اکنون ما می‌دانیم که این دستگاه دارای ابعاد ۱۵۹.۸ × ۷۵.۱ × ۸.۴ میلی‌متر است و با توجه به رندرهایی که تاکنون منتشر شده‌اند، می‌توان گفت که تنها دوربین سلفی آن به صورت روزنه در بالا نمایشگر قرار می‌گیرد. از سوی دیگر به صراحت می‌توان ماژول دوربین چهارگانه را در پشت دستگاه مشاهده کرد.

از سوی دیگر، گلکسی A52 5G دارای یک نمایشگر AMOLED همراه با حسگر تشخیص اثر انگشت زیر نمایشگر است. از دیگر جزئیات این محصول می‌توان به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه با شارژ ۱۵ وات اشاره کرد. گوشی هوشمند مذکور مبتنی بر پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G است و در دو پیکربندی مختلف دارای رم ۶ و ۸ گیگابایت عرضه خواهد شد. افزون بر مدل ۵G، احتمالاً شاهد رونمایی و عرضه یک مدل ۴G از گلکسی A52 هم باشیم که گویا از پردازنده اسنپدراگون ۷۲۰G استفاده خواهد کرد.

سامسونگ A52

انتظار می‌رود که سامسونگ این مدل را به زودی همراه با گلکسی A72 در چین معرفی کند. گلکسی A52 در چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش و آبی به بازار ارسال خواهد کرد. همچنین پیکربندی‌های رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت هم بسیار محتمل است. گزارش شده است که قیمت این دو پیکربندی مختلف گلکسی A52 به ترتیب در اروپا برابر با ۴۶۰ و ۵۱۰ یورو باشد.

مشخصات سخت‌افزاری گلکسی A32 5G

با نگاهی اجمالی به مجموعه تصاویر رندرهای اپلیکیشن کد (CAD) فاش شده و حزئیات گواهینامه بلوتوث محصول مورد نظر می‌توان برخی از مشخصات احتمالی را حدس زد. به نظر می‌رسد که دستگاه مورد بحث همراه با یک نمایشگر ۶.۵ اینچی و بریدگی قطره‌شکل Infinity-V برای قرارگیری دوربین سلفی عرضه شود.

تعداد دوربین‌های پشت دستگاه هنوز مشخص نیست و رندرهای کد به چهار عدد اشاره می‌کنند؛ با این حال ما از این مورد مطمئن نیستیم و موارد موجود در تصاویر تنها فرضی هستند. به هر حال بحث سر یک دستگاه میان‌رده است و حداقل می‌توان انتظار به‌کارگیری سه عدد دوربین اصلی را داشت؛ دوربین اصلی احتمالاً دارای کیفیت ۴۸ مگاپیکسل باشد و در کنار دو دوربین مرسوم فوق عریض و تشخیص عمق قرار بگیرد. استفاده از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم کاملاً متحمل و بعید است که سامسونگ آن را حذف کند.

با توجه به گوشی‌های هوشمند هم‌رده شرکت‌های دیگر، این ارزان‌ترین محصول مجهز به ۵G ۲۰۲۱ نخواهد بود ولی شروع بسیار خوبی برای سامسونگ محسوب می‌شود. کاربران تا به حال مطمئن شده‌اند که سامسونگ تعداد میان‌رده‌های ۵G خود در سال جدید را افزایش خواهد داد؛ روندی که احتمالاً توسط تولیدکنندگان چینی هم در نظر گرفته شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید