پلی استیشن ۵ امروز در هند عرضه می‌شود - تکفارس 
پلی استیشن ۵ امروز در هند عرضه می‌شود - تکفارس 

پلی استیشن ۵ امروز در هند عرضه می‌شود

مهدی ملکی
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - 21:00
پلی استیشن ۵

سونی امروز سرانجام پس از مدت‌ها کنسول پلی استیشن ۵ را در هند عرضه می‌کند. این کنسول هم از طریق فروشگاه‌های محلی و هم از طریق فروشگاه‌های آنلاین از جمله آمازون، فیلپ‌کارت، Croma، Reliance Digital، Games The Shop، Shop at Sony Center و البته Vijay Sales در دسترس خواهد بود. این کنسول نسل نهمی سونی با قیمت ۴۹۹۹۰ روپیه برای نسخه استاندارد و ۳۹۹۹۰ روپیه برای نسخه ویرایش دیجیتال قیمت‌گذاری خواهد شد.

هنگام عرضه فعلاً مدل استاندارد برای کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت. تنها تفاوت میان مدل استاندارد و مدل پایه، در درایو نوری UHD بلوری آن نهفته است که کاربران می‌توانند از طریقش به اجرای بازی‌ها یا استفاده از رسانه‌های صوتی و تصویری بپردازند. عرضه نسخه دیجیتال هم برای هند تایید شده است اما مدتی بعد در دسترس قرار خواهد گرفت.

افزون بر این موضوع، لوازم جانبی جدید این کنسول نظیر کنترلر دوال سنس (۵۹۹۰ روپیه)، دوربین HD (۵۱۹۰ روپیه) هدست PULSE 3D بی‌سیم (۸۵۹۰) رویپه، ریموت کنترلر مدیا (۲۵۹۰ روپیه) و در نهایت استیشن شارژ کنترلر دوال سنس (۲۵۹۰ روپیه) با قیمت‌های یاد شده برای خرید عرضه می‌شوند.

پلی استیشن ۵

کنسول‌های پلی استیشن ۵ سونی

همان‌طور که احتمالاً در جریان هستید، موجودی این کنسول نسل نهمی سونی یکی از بزرگترین مشکلات کاربران است. در زمان نگارش این خبر، این کنسول در بسیاری از فروشگاه‌های کشورهای اروپایی و آمریکای جنوبی در دسترس نیست و به همین دلیل، دستگاه‌های موجود در کشور ما هم از قیمت‌های بسیار بالایی بهره‌مند هستند. افرادی که مدت‌ها پیش موفق شدند که در پیش‌فروش‌ها منطقه هند ثبت نام کنند، امروز باید کنسول خود را دریافت کنند اما بعید به نظر می‌رسد که فروش عادی به این سادگی‌ها پیش برود.

نظر شما درباره شرایط پلی استیشن ۵ چیست؟ با توجه به آن که کاربران سراسر جهان در تامین این کنسول محبوب با مشکل مواجه شده‌اند، چه زمانی شاهد افت قیمت آن در بازار داخلی خواهیم بود؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید