گواهینامه TENNA بلک شارک ۴ فاش شد؛ نمایشگر ۶.۶۷ اینچی - تکفارس 
گواهینامه TENNA بلک شارک ۴ فاش شد؛ نمایشگر ۶.۶۷ اینچی - تکفارس 

گواهینامه TENNA بلک شارک ۴ فاش شد؛ نمایشگر ۶.۶۷ اینچی

مهدی ملکی
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - 19:30
گواهینامه TENNA بلک شارک ۴ فاش شد؛ نمایشگر ۶.۶۷ اینچی - تکفارس 

ما می‌دانیم که شرکت بلک شارک (Black Shark) به زودی گوشی هوشمند جدید خود با نام بلک شارک ۴ را رسماً معرفی خواهد کرد و گویا از همین حالا هم در حال برنامه‌ریزی برای کمپین تبلیغاتی آن است. با وجود آن که ما تاکنون شاهد اعلام یک تاریخ معرفی رسمی نبوده‌ایم اما ظاهراً موسسه چینی TENNA گواهینامه جدیدی را برای گوشی مذکور صادر کرده است تا ما را به این باور برساند که به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

طبقه‌بندی بلک شارک ۴ در وب‌سایت TENNA با شماره مدل SHARK KSR-A0 افشا می‌کند که این گوشی هوشمند به اندروید ۱۱، نمایشگر ۶.۶۷ اینچی مجهز خواهد بود و نگاهی اجمالی به داشبورد گوگل پلی، می‌تواند ما را به رزولوشن ۲۴۰۰ × ۲۰۸۰ برساند.

موسسه مذکور به وجود باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز اشاره کرده است که با توجه به اعلام پیشین شرکت یاد شده، مورد تازه‌ای نیست. در واقع شرکت مذکور مدتی پیش تایید کرده بود که بلک شارک ۴ با یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات به بازار عرضه خواهد شد.

گواهینامه TENNA موارد دیگری را هم آشکار می‌کند و پس از آن باز هم باید به حیطه حدس و گمان سفر کنیم؛ بلک شارک ۴ دارای ضخامتی ۱۰.۳ میلی‌متری و پشتیبانی از شبکه ۵G خواهد بود. با وجود آن که اطلاعات گواهینامه یاد شده در این‌جا خاتمه می‌یابد اما به لطف داده‌های موجود در داشبورد گوگل پلی، بلک شارک ۴ احتمالاً به ۸ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. وب‌سایت AnTuTu در آخرین امتیازدهی خود، فاش کرده است که محصول مورد بحث از یک پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بهره خواهد برد.

Black Shark 4

با وجود آن که ما هنوز از زمان و تاریخ رسمی معرفی محصول جدید این شرکت اطلاع نداریم اما شاید مانند سال پیش، این تولیدکننده چینی امسال هم دو نسخه از گوشی‌های مخصوص خود عرضه کند. آن‌طور که تجربه ثابت کرده است، کاربران احتمالاً شاهد عرضه بلک شارک ۴ و مدل پیشرفته‌تر آن یعنی بلک شارک ۴ پرو خواهند بود. البته تولیدکننده‌های چینی معمولاً به دلیل بد شگون دانستن عدد ۴، آن را در نام‌گذاری محصولاتشان در نظر نمی‌گیرند. در نتیجه باید منتظر باقی ماند و دید که آیا محصول بعدی بلک شارک با عدد ۴ شناخته خواهد شد یا ۵!

در حال حاضر ما به جز مواردی که در همین خبر به آن‌ها اشاره کردیم، اطلاع زیادی از مشخصات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری محصول گیمینگ بعدی شرکت یاد شده در دست نداریم. یکی گزارش‌های روزهای اخیر فاش کرده است که نام رمز گوشی بعدی این تولیدکننده چینی «Emperor» است و گفته می‌شود که احتمالاً با طراحی بهتر و ارتقایافته عرضه شود؛ همچنین در ادامه اشاره شده است که شاهد یک کارایی به‌روز شده و بسیار متفاوت با نسل پیشین خواهیم بود. در نهایت با نزدیک شدن به تاریخ احتمالی رونمایی، انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده گزاش‌ها و شایعات نزدیک به واقعیت بسیاری منتشر شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.