تصویر جدید گلکسی Z فولد ۳ شایعات قبلی را تایید می‌کند - تکفارس 
تصویر جدید گلکسی Z فولد ۳ شایعات قبلی را تایید می‌کند - تکفارس 

تصویر جدید گلکسی Z فولد ۳ شایعات قبلی را تایید می‌کند

آرمین مکاری
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - 16:00
گلکسی Z فولد

علی‌رغم این که هنوز هیچ تصویر رسمی‌ای از گلکسی Z فولد بعدی در دسترس نیست، رندرهای تازه‌ای از این گوشی منتشر شده است که اطلاعات فاش‌شده گذشته را تایید می‌کنند.

در اولین نگاه، طراحی متمایز بخش دوربین پشتی نمایان است که به وضوح از گلکسی S21 الترا برداشته شده است که کاملاً منطقی به‌نظر می‌رسد، زیرا سامسونگ سابقه انتقال طراحی‌های خود را در بین سری‌های مختلف دارد. با توجه به چالش‌ها و محدودیت‌های طراحی، احتمالاً می‌توان انتظار داشت که دوربین اصلی گلکسی Z فولد ۳ نسبت به سری گلکسی S21 در سطح پایین‌تری قرار داشته باشد. همچنین مدتی است که شاهد نشانه‌هایی ازظهور قلم S Pen در Z فولد ۳ هستیم. در حالی که قبل‌تر تصور می‌کردیم که سامسونگ برای این قلم، محفظه‌ای را درون گوشی طراحی خواهد کرد اما با معرفی گلکسی S21 الترا و S Pen کاملاً جداگانه، بسیاری این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا غول کره‌ای برای گلکسی Z فولد ۳ نیز همین راه را پیش خواهد گرفت یا خیر.

رندر گلکسی Z فولد 3

رندر منتشر شده گلکسی Z فولد ۳

شایعات اخیر که در مورد Z فولد ۳ منتشر شده است، ادعا می‌کنند این گوشی از نمایشگر کوچک‌تری نسبت به مدل قبلی خود بهره می‌برد. یعنی صفحه‌نمایش داخلی آن ۷٫۵۵ اینچ  و صفحه‌نمایش خارجی آن ۶٫۲۱ اینچ خواهد بود که در مدل قبلی، این ابعاد به ترتیب ۷٫۵۹ و ۶٫۲۳ اینچ بودند. برخی منابع ذکر کرده‌اند که این کاهش سایز نمایشگر به دلیل جای دادن یک قلم S Pen در بدنه گوشی است.

یکی دیگر از ویژگی‌های مورد انتظار Z فولد ۳ وجود دوربین جلوی آن در زیر صفحه‌نمایش است اما این مورد کمی دور از انتظار به‌نظر می‌رسد و در رندرها نیز شاهد حفره پانچ در بالای نمایشگر داخلی هستیم. انتظار می‌رود که گلکسی Z فولد ۳ را در ژوئن امسال با قیمتی مشابه گلکسی Z فولد ۲ ببینیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.