تایمر خواب به اپلیکیشن نتلفیکس اضافه می‌شود - تکفارس 
تایمر خواب به اپلیکیشن نتلفیکس اضافه می‌شود - تکفارس 

تایمر خواب به اپلیکیشن نتلفیکس اضافه می‌شود

خشایار جهانی
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - 08:01
نتفلیکس

نتفلیکس بزرگترین سرویس استریم ویدئویی در جهان است و توانسته روش مدرن را جایگزین روش قدیمی (تماشای فیلم و سریال از تلویزیون) کند. این شرکت اعلام کرد که در حال آزمایش قابلی تایمر زمان خواب برای نسخه اندرویدی اپلیکیشن خود است.

این قابلیت به کاربر این اجازه را می‌دهد که پخش فیلم را در بازه زمانی ۱۵ دقیقه، ۳۰ دقیقه، ۴۵ دقیقه یا آخر فیلم در حال پخش، تمام کند که باعث خواهد شد در مصرف باتری صرفه‌جویی شود.

برای استفاده از این قابلیت، کاربران از این پس آیکون ساعت را در قسمت بالا سمت راست خواهند دید که می‌توانند یکی از ۴ حالت را روشن کنند، البته هروقت کاربران از تایمر پشیمان شدند می‌توانند زمان خاموشی برنامه را به عقب بندازند یا کنسل کنند.

در حال حاضر، این ویژگی برای پروفایل‌های بزرگسالان در اندروید عرضه خواهد شد اما نتفلیکس می‌گوید که اگر کاربران از این ویژگی استقبال کنند، در نظر دارد برای بقیه پلتفرم‌ها نیز این ویژگی را عرضه کند. فعلاً مشخص نیست که نتفلیکس چه‌زمانی این ویژگی را برای iOS هم منتشر می‌کند.

درحالی‌که نتفلیکس به‌طور مداوم در حال تغییر مکانیزم بخش خدمات خود است، اما به‌ندرت ویژگی‌های جدیدی را برای کاربر درنظر می‌گیرد. این شرکت اعلام کرد که ویژگی «پخش تصادفی» نیز به این پلتفرم اضافه می‌شود.

همچنین ویژگی دیگری که رئیس بخش محصولات گرگ پیترز (Greg Peters) در مورد آن خبر داد، حالتی است که کاربران می‌توانند کل مرور خود را با یک دگمه رد کنند و بعد آن خود نتفلیکس به آن‌ها عنوانی را پیشنهاد می‌دهد تا کاربران بتوانند فوراً آن را تماشا کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید