به‌روزرسانی جدید تلگرام انتقال گفتگوها از واتس اپ را ممکن ساخت - تکفارس 
به‌روزرسانی جدید تلگرام انتقال گفتگوها از واتس اپ را ممکن ساخت - تکفارس 

به‌روزرسانی جدید تلگرام انتقال گفتگوها از واتس اپ را ممکن ساخت

آرمین مکاری
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - 15:00
به‌روزرسانی تلگرام

به‌نظر می‌رسد خروج کاربران از واتس اپ با توجه به حواشی اخیر این پیام‌رسان، رقبا را غافلگیر کرده است. زیرا برنامه‌هایی مانند تلگرام و سیگنال مجبور بودند تعداد کاربران بیشتری را از سراسر دنیا در سرورهای خود پذیرا باشند. علاوه بر این، به کاربران اجازه داده نمی‌شد تا گفتگو و چت‌های خود را به سرویس پیام‌رسان جدید منتقل کنند.

از امروز، کاربران واتس اپ که مایل به استفاده از تلگرام هستند می‌توانند بدون از دست دادن هیچ یک از پیام‌های خود این کار را انجام دهند. تلگرام اعلام کرد که این ویژگی جدید نه تنهادر واتس اپ بلکه به کاربران لاین و کاکائو تاک (KakaoTalk) نیز امکان می‌دهد تا تاریخچه گفتگوهای خود از جمله فیلم‌ها و اسناد موجود را به حساب تلگرام خود اضافه کنند.

کاربران واتس اپ در آیفون که خواهان تغییر و استفاده از تلگرام هستند می‌توانند این کار را با باز کردن صفحه مشخصات مخاطب یا گروه (Contact Info و Group Info) در واتس اپ انجام دهند و بر روی گزینه استخراج گفتگو (Export Chat) ضربه بزنند و سپس گزینه تلگرام را در فهرست اشتراک‌‌گذاری (Share) انتخاب کنند. کاربران اندروید باید گفتگوی مدنظر خود در واتس اپ را باز کنند، سپس برروی گزینه بیشتر (More) و استخراج گفتگو (Export Chat) ضربه بزنند و تلگرام را انتخاب کنند.

طبق اعلام تلگرام، تمام پیام‌ها و رسانه‌های منتقل شده از واتس اپ نیازی به اشغال فضای اضافی ندارند. همچنین کاربران تلگرام می‌توانند مقدار حافظه پنهان خود را از فهرست تنظیمات و در بخش داده و ذخیره سازی کنترل کنند. علاوه بر این که کاربران واتس اپ به‌راحتی می‌توانند به تلگرام روی بیاورند، آخرین به‌روزرسانی این برنامه کنترل بیشتری برروی ویژگی‌های امنیتی دارد و می‌توان گپ‌های مخفی، گروه‌های ایجاد شده و سابقه تماس‌ها را دو طرفه حذف کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.