تاریخ عرضه رسمی موتورولا اج S مشخص شد - تکفارس 
تاریخ عرضه رسمی موتورولا اج S مشخص شد - تکفارس 

تاریخ عرضه رسمی موتورولا اج S مشخص شد

مهدی ملکی
۸ بهمن ۱۳۹۹ - 16:03
موتورولا اج S

همان‌طور که پیش‌تر ذکر شده بود، موتورولا اج S اکنون به صورت رسمی معرفی و فروش آن در کشور چین آغاز شده است. حال ما تاریخ دسترسی کاربران به این گوشی هوشمند را هم می‌دانیم.

در حقیقت این اولین گوشی هوشمندی است که از پردازنده جدید شرکت کوالکام موسوم به اسنپدارگون ۸۷۰ بهره خواهد برد. این پردازنده بر معماری ۷ نانومتری مبتنی است و از هشت هسته از جمله یک کورتکس A78 با فرکانس حداکثری ۳.۲ گیگاهرتزی استفاده می‌کند. بنابراین با توجه به سری آخر پردازنده‌های شرکت کوالکام به راحتی می‌توان حدس زد که موتورولا اج S به یک مودم شبکه ۵G داخلی مجهز است.

کاربران قادر هستند که هنگام خرید، پیکربندی‌های رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی را انتخاب کنند. البته باید توجه داشت که پیکربندی رم ۸ گیگابایت تنها با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود و این حافظه‌ها از فناوری UFS 3.1 استفاده می‌کنند.

نمایشگر دستگاه مذکور دارای ابعاد ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، روزولوشن ۲۵۲۰ * ۱۰۸۰p و همچنین HDR10 خواهد بود. از سوی دیگر ما شاهد دو دوربین سلفی، یکی با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل (لنز اصلی) و دیگری با کیفیت ۸ مگاپیکسل (لنز فوق عریض) خواهیم بود. حسگر اثر انگشت نیز در فریم میانی دستگاه و لبه کناری آن قرار گرفته است.

موتورولا اج S

در قسمت پشت دستگاه می‌توان دوربین چهارگانه را مشاهده کرد. دوربین اصلی دارای کیفیت ۶۴ مگاپیکسل همراه با دریچه دیافراگم f/1.7 و پشتیبانی از فیلم‌برداری ۶K و ۳۰ فریم بر ثانیه است. دوربین بعدی یک لنز فوق عریض با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل و فناوری فوکوس خودکار است. افزون بر آن‌ها می‌توان یک دوربین فوکوس ثابت تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و حسگر ToF را نیز مشاهده کرد.

موتورولا اج S با توجه به سخت‌افزار قدرتمند خود، به باتری مناسبی نیاز دارد. بنابراین این محصول دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۰ واتی است که شرکت موتورولا نیز شارژر یکسانی را برای انتقال این نرخ در جعبه دستگاه قرار داده است. موتورولا اج S دارای استاندارد  ضد آب IP52، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، محافظ صفحه از پیش نصب شده، یک کابل دیتا و شارژ و البته یک قاب محافظ همراه هست.

پیش‌فروش گوشی مورد نظر در کشور چین از ساعات گذشته آغاز شده است و در تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ (۳ فوریه ۲۰۲۱ میلادی) در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. گوشی هوشمند مورد بحث در مدل پایه دارای قیمت تقریبی ۲۵۰ یورو، در مدل مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارای قسمت ۳۰۵ یورو، در مدل مجهز به رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت دارای قیمت ۳۵۰ یورو خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.