ردمی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو در لیست FCC مشاهده شده‌اند - تکفارس 
ردمی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو در لیست FCC مشاهده شده‌اند - تکفارس 

ردمی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو در لیست FCC مشاهده شده‌اند

آرمین مکاری
۸ بهمن ۱۳۹۹ - 15:00
ردمی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو در لیست FCC مشاهده شده‌اند - تکفارس 

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) اخیراً گوشی هوشمند شیائومی را با مدل M2101K6G تأیید کرده است و مشخص شد که این دستگاه ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G بود. همچنین FCC دستگاه دیگری را با شماره مدل M2101K7AG تأیید کرده است که متعلق به گوشی ردمی نوت ۱۰ است.

شماره مدل M2101K7AG قبلاً در صدور گواهی‌نامه کمیسیون اقتصادی اوراسیا (ECC) و مرجع TKDN اندونزی نیز دیده شده است. هم اکنون لیست FCC جزئیاتی از ردمی نوت ۱۰ را فاش کرده است. در لیست FCC ذکر شده است که شماره مدل M2101K7AG متعلق به نسخه ۴G ردمی نوت ۱۰ است و از رابط کاربری MIUI 12، وای‌فای دو بانده و ۴G LTE پشتیبانی می‌کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده اخیر، ردمی نوت ۱۰ در ماه فوریه در هند و با رنگ‌هایی مانند خاکستری، سفید و سبز عرضه خواهد شد.

لیست FCC مدل پرو را نیز نشان داد که می‌تواند در سه نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و همچنین ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در دسترس باشد. به غیر از کمیسیون ارتباطات آمریکا، ردمی نوت ۱۰ پرو از سایر سیستم‌های صدور گواهی‌نامه مانند BIS هند، IMDA سنگاپور، EEC اروپا و MCMC مالزی نیز تأییدیه دریافت کرده است. گمان می‌رود که ردمی نوت ۱۰ پرو به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شود.

انتظار داریم که ردمی طی ماه آینده گوشی‌های هوشمند سری ردمی K40 را در چین معرفی کند. گفته می‌شود ردمی K40 پرو از پردازنده اسنپ دراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند اما مشخص نیست که این پردازنده در مدل پایه K40 نیز حضور خواهد داشت یا خیر. این شرکت همچنین در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند گیمینگ مجهز به چیپست Dimensity 1200 است اما اطلاعاتی از این مدل در دسترس نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.