تصاویر واقعی وان پلاس ۹ پرو به بیرون درز کرد - تکفارس 
تصاویر واقعی وان پلاس ۹ پرو به بیرون درز کرد - تکفارس 

تصاویر واقعی وان پلاس ۹ پرو به بیرون درز کرد

آرمین مکاری
۷ بهمن ۱۳۹۹ - 17:30
تصاویر واقعی وان پلاس ۹ پرو به بیرون درز کرد - تکفارس 

وان پلاس در اصل یکی از شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند پرطرفدار چینی است که در چند وقت اخیر تلاش خود را معطوف تولید گوشی‌های میان‌رده مانند وان پلاس نورد (Nord) کرده است اما از جدیدترین گوشی پرچمدار این شرکت، سری وان پلاس ۹ در ماه مارس رونمایی خواهد شد. بنابراین هنوز کمی زمان به معرفی رسمی آن باقی مانده است و اکنون اولین تصاویر واقعی وان پلاس ۹ پرو را از منبعی مشهور در دست داریم.

تصاویر واقعی وان پلاس ۹ پرو به بیرون درز کرد - تکفارس 

سری جدید وان پلاس ۹ حداقل دارای دو مدل خواهد بود که شامل وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو است. از ماژول دوربین این گوشی می‌توان تشخیص داد که تصویر لو رفته مربوط به وان پلاس ۹ پرو است. این گوشی از طراحی کاملاً متفاوتی در قسمت پشتی بهره می‌برد اما طراحی قسمت جلویی تفاوت چندانی با نسل پیشین پرچمدار وان پلاس ندارد اما با این وجود به‌نظر می‌رسد نسبت صفحه به بدنه بیشتر شده است. طبق عکس‌های منتشر شده وان پلاس ۹ پرو از نمایشگر خمیده با حفره پانچ در جلو و دوربین چهارگانه در قسمت پشتی استفاده می‌کند.

بر اساس شایعات قبلی، سری وان پلاس ۹ با تراشه پرچمدار جدید کوالکام یعنی اسنپ دراگون ۸۸۸ عرضه خواهد شد و همچنین دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی ساخت سونی هستند. در ماژول دوربین عقت این گوشی دو دوربین اصلی با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX689 به همراه یک لنز فوق عریض و همچنین یک لنز ماکرو وجود خواهد داشت. علاوه بر این، وان پلاس ۹ پرو دارای باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری است که از شارژ سریع ۶۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این سری می‌توان به بلندگوهای استریو دوگانه و گواهی IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد. با توجه به عرضه سایر پرچمداران مجهز به اسنپ دراگون ۸۸۸، سری وان پلاس ۹ با کمی تأخیر نسبت به رقبای خود عرضه می‌شود اما با این حال اگر فروش خوبی را در روزهای ابتدایی خود تجربه کند توجه بازار را به خود جلب خواهد کرد. تا کنون تاریخ انتشار مشخصی برای این سری وجود ندارد اما می‌دانیم که در ماه مارس معرفی خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.