آنر V40 5G به طور رسمی رونمایی شد - تکفارس 
آنر V40 5G به طور رسمی رونمایی شد - تکفارس 

آنر V40 5G به طور رسمی رونمایی شد

مهدی ملکی
۳ بهمن ۱۳۹۹ - 18:54
آنر V40 5G

شرکت آنر هم‌اکنون با مستقل شدن رسمی از هوآوی، اولین گوشی هوشمند خود را معرفی کرده است؛ گوشی هوشمند آنر V40 5G همراه با پردازنده دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی جدید که اتفاقاً از شارژ سریع قابل توجهی نیز بهره‌مند است، به طور رسمی رونمایی شد.

این دستگاه مجهز به یک نمایشگر ۶.۷۲ اینچی OLED همراه با گوشه‌های خمیده و همچنین روزنه دوربین قرصی‌شکل برای جاگیری دو لنز سلفی است. این نمایشگر افزون بر این از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه لمس ۳۰۰ هرتز و رزولوشن ۲۶۷۶ × ۱۲۳۶ پیکسل بهره‌مند شده است.

در پشت دستگاه می‌توان دوربین سه‌گانه اصلی و یک لیز اضافی را مشاهده کرد؛ این ماژول شامل یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی RYYB، با فاصله کانونی ۱.۱۵۶ اینچ است. از آن سو لنز فوق عریض دارای کیفیت ۸ مگاپیکسل و لنز کلوزآپ دارای کیفیت ۲ مگاپیکسل است. در نهایت می‌توان به لیز فوکوس خودکار که در کنار فلش LED قرار دارد اشاره کرد.

با وجود آن که شرکت آنر اکنون یک تولیدکننده مستقل به شمار می‌آید اما بسیاری از فناوری‌ها زیر نظر هوآوی شکل گرفته است؛ بنابراین مشاهده باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع مستقیم ۶۶ وات عجیب نخواهد بود. این فناوری به شما اجازه می‌دهد که ظرفیت باتری را تنها طی ۳۵ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ درصد برسانید. اگر تحت تاثیر شارژ سریع مستقیم قرار گرفته‌اید باید اضافه کرد که شارژ بی‌سیم این دستگاه ۵۰ وات است و شما قادر خواهید بود تا طی ۳۵ دقیقه به ۵۰ درصد شارژ دست یابید. پیش از این چنین فناوری در هوآوی میت ۴۰ پرو استفاده شده بود.

آنر V40 5G

آنر V40 5g همراه با رابط کاربری مجیک UI 4 و البته اندروید ۱۰ عرضه خواهد شد. هنوز به تاریخ افزوده شدن خدمات گوگل به این گوشی هوشمند، اشاره‌ای نشده است؛ در حقیقت ایالات متحده مدتی پیش هوآوی، شرکت مادر آنر را تحریم کرد که طی آن بسیاری از گوشی‌های هوشمند کشور چین، بدون وجود چنین خدماتی عرضه می‌شوند. البته مدتی پیش گزارشاتی غیررسمی در این‌باره منتشر شد که باید منتظر واکنش شرکت آنر بمانیم.

آنر V4O 5G هم‌اکنون در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و رز گلد (صورتی-طلایی) همراه با پیکربندی‌های رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، برای خرید در دسترس قرار دارد. قیمت از ۴۵۵ یورو (تقریباً معادل ۵۵۶ دلار) شروع می‌شود و با توجه به انتخاب‌های کاربر تا ۵۰۵ یورو (تقریباً معادل ۶۲۰ دلار) نیز می‌رسد.

در رویداد معرفی این محصول، آنر مجیک بوک ۱۴ و مجیک بوک ۱۵ مبتنی بر پردازنده‌های اینتل نیز معرفی شدند. این دستگاه‌ها به نسل یازدهم پردازنده‌های اینتل Core i7 و یک کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس MX450 مجهز هستند. به لطف پردازنده‌های مذکور، ما شاهد پشتیبانی از وای فای ۶ و اتصال بی‌سیم تا ۲۴۰۰ مگابیت بر ثانیه هستیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.