انکر شارژر بی‌سیم ۲ در ۱ خود را منتشر کرد - تکفارس 
انکر شارژر بی‌سیم ۲ در ۱ خود را منتشر کرد - تکفارس 

انکر شارژر بی‌سیم ۲ در ۱ خود را منتشر کرد

مجید مهرعلی
۱ بهمن ۱۳۹۹ - 15:00
انکر شارژر بی‌سیم ۲ در ۱ خود را منتشر کرد - تکفارس 

شرکت انکر به‌تازگی شارژر ۲ در ۱ بی‌سیم و مغناطیسی خود را منتشر کرده است که از قابلیت شارژ مغناطیسی آیفون ۱۲ پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین از شارژ بی‌سیم ایرپادز نیز پشتیبانی می‌کند و با قیمت ۵۰ دلار قابل خریداری است. محصول جدید انکر می‌تواند سری آیفون ۱۲ را به‌صورت بی‌سیم با توان ۱۵ وات تغذیه کند و قسمت پایه این دستگاه‌ نیز برای هدفون‌های بی‌سیم شارژ ۲٫۵ تا ۵ واتی را فراهم می‌کند. در این محصول یک درگاه USB-C نیز تعبیه شده است که با آن توان ورودی به ۳۰ وات می‌رسد.

طراحی شارژر جدید انکر به‌ گونه‌ای است که بیشتر وزن در قسمت پایه قرار دارد و در آن چراغ دوگانه‌ای وجود دارد که وضعیت فرآیند را مشخص می‌کند. مقامات رسمی انکر گفته‌اند که بیشینه توان خروجی محصول جدید این شرکت برابر با ۱۵ وات است، اما آیفون ۱۲ در مورد استفاده از شارژرهای بی‌سیم شرکت‌‌های سوم شخص نهایتاً از توان ورودی ۷٫۵ وات پشتیبانی می‌کند. این دستگاه نیز جایگزین خوبی برای شارژ بی‌سیم آیفون ۱۲ خواهد بود و در حال حاضر در وب‌سایت JD.com در دسترس است.

انکر شارژر بی‌سیم ۲ در ۱ خود را منتشر کرد - تکفارس 

بسته شارژ سریع ۲۰ واتی جدید انکر شامل ۶ محصول می‌شود. این بسته دربردارنده سه آداپتور، دو کابل شارژ و یک شارژر بی‌سیم است. آداپتورها و کابل‌ها دارای خصوصیات مجزایی خواهند بود و چیزی که در مورد آنها مشخص است، وجود دست‌کم ظرفیت شارژ ۲۰ واتی است.

با استناد به شرکت انکر، بسته شارژ سریع ۲۰ واتی این سازنده می‌تواند در ۳۰ دقیقه آیفون ۱۲ را به ۵۰% شارژ برساند. این مدت زمان تنها ۲ دقیقه بیشتر از زمان شارژ اصلی ۲۰ واتی خود اپل است. یکی از کابل‌های موجود در این مجموعه از نوع لایتنینگ اینترفیس (Lightning interface) با طراحی یکپارچه است که برای ۱۲,۰۰۰ بار در برابر خم شدن آزمایش شده است.

باید به این نکته اشاره کرد که اپل در حال حاضر از شارژر بی‌سیم ۱۵ واتی مگ‌سیف (MagSafe) بهره می‌برد. از این رو، شارژر بی‌سیم انکر با مگ‌سیف عملکرد یکسانی دارد. آیفون ۱۲ با استفاده از شارژر ۲۰ واتی اپل در ۲۸ دقیقه به ۵۰% شارژ می‌رسد. با این حال با استفاده از شارژر بی‌سیم مگ‌سیف، این مدت زمان برابر با یک ساعت خواهد بود که کمی طولانی به نظر می‌رسد.

آداپتور USB-C 20 واتی اپل در حال حاضر با قیمت ۲۲ دلار در بازار وجود دارد. کابل USB-C به لایتنیگ اپل نیز قیمتی بین ۲۲ تا ۴۱ دلار دارد. اگر آداپتور و کابل در دسترس باشند، دست‌کم ۴۴ دلار برای خرید لوازم جانبی اصلی نیاز است. راه‌حل جایگزین استفاده از لوازم جانبی شرکت‌های سوم شخص است که قیمت پایین‌تری دارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید